Οι Ιταλοί την περιγράφουν ως «την ισχυρότερη Ferrari που μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στον δρόμο». Οι δημοσιογράφοι βλέπουμε σε αυτήν τη διάδοχο της 599 και αποδίδουμε το όνομά της στον V12 κινητήρα που χρησιμοποιεί και όχι στο έτος που διανύουμε.

Το ατμοσφαιρικό - χωρίς turbo - μοτέρ των 6.262 κ.εκ. αποδίδει 740 ίππους - δηλαδή 118 ίππους ανά 1.000 κ.εκ. - με την κόκκινη γραμμή στις 8.700 σ.α.λ. και τη θηριώδη ροπή των 690 Nm, το 80% της οποίας είναι διαθέσιμο από τις 2.500 σ.α.λ.

Οταν οι αριθμοί αποτυπώνουν την αλήθεια ευκρινέστερα από κάθε άλλη φορά, χρειάζεται κάτι περισσότερο από ένα καλό κιβώτιο ταχυτήτων για να διαχειριστεί αυτά τα μεγέθη. Στη Ferrari απλώς «κοίταξαν» στη Formula 1, πήραν ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με «κοντή» κλιμάκωση και έλυσαν ταυτόχρονα τα δύο από τα τρία βασικά προβλήματα ενός supercar: αυτό των επιδόσεων και εκείνα της κατανάλωσης και των ρύπων.

Η F12 berlinetta ολοκληρώνει τη διαδικασία «0-100 χλμ./ώρα» σε 3,1'', «γυρίζει» την πίστα του Fiorano ταχύτερα απ' οποιαδήποτε άλλη - σε 1.23'' - αλλά καταναλώνει 30% λιγότερα καύσιμα από τη Ferrari που διαδέχεται και εκλύει 350 γραμμ. διοξειδίου του άνθρακα σε κάθε χιλιόμετρο.

Το άλλο πρόβλημα, του βάρους του αμαξώματος, επιλύθηκε με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου. Τα 1.525 κιλά συνδυάζονται πια με 20% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και ιδανική κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες την ώρα που οι σχεδιαστές της Ferrari και του οίκου Pininfarina κατέληγαν στο οπτικό αποτέλεσμα που βλέπουμε. Τι απομένει; Η τιμή πώλησης της F12 berlinetta η οποία προσεγγίζει στην Ευρώπη τις 300.000 ευρώ, καθορίζοντας ουσιαστικά τον ρόλο της στο χρηματιστήριο της αυτοκινητοβιομηχανίας.


Μικρά νέα

Επίδειξη ισχύος από τη Citroen DS4
Η προσθήκη των λέξεων «Racing Concept» δίπλα στα διακριτικά DS4 σηματοδοτεί την εμφάνιση της ισχυρότερης έκδοσης του γαλλικού μοντέλου που θα εμφανιστεί στις 6 Μαρτίου στη Γενεύη. Η ισχύς του βενζινοκινητήρα 1.6 THP αγγίζει τους 256 ίππους αλλά η έκπληξη βρίσκεται στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, μόλις 155 γραμμ./χλμ.


Πρεμιέρα για το νέο Α3 στη Γενεύη

Βασισμένο στην ολοκαίνουργια, ελαφρύτερη και ασφαλέστερη πλατφόρμα MQB, το μικρομεσαίο Audi θα παρουσιαστεί στην ελβετική έκθεση με βενζινοκινητήρες TFSI 1,4 και 1,8 λίτρων, απόδοσης 122 και 180 ίππων και τον γνωστό δίλιτρο TDI των 140 ίππων. Στη Γενεύη, μεταξύ άλλων, θα παρουσιαστεί και το A1 quattro 2.0 TFSI, ισχύος 250 ίππων.


Η Nissan ετοιμάζει το νέο X-Trail

Πέρα από το πρωτότυπο Invitation που προϊδεάζει για τον διάδοχο του Note, η ιαπωνική φίρμα θα παρουσιάσει την ερχόμενη Τρίτη στη Γενεύη ένα ακόμη concept car με το όνομα Hi-Cross το οποίο, ως μοντέλο παραγωγής, θα τοποθετηθεί πάνω από τα μικρότερα crossovers της φίρμας - το Juke και το Qashqai - και αναμένεται να τοποθετηθεί στα σημεία πώλησης της εταιρείας το 2013.


Δοκιμές εξέλιξης για την Octavia Green E Line

Αποτελώντας το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda, η Octavia Green E Line υποβάλλεται σε οδικές δοκιμές σε Γερμανία και Τσεχία, προσεγγίζοντας την ημερομηνία κυκλοφορίας της. Ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών ιόντων λιθίου, βάρους 315 κιλών, που εξασφαλίζουν αυτονομία 150 χλμ., κυμαίνεται από 2 ως 8 ώρες ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 115 ίππους και 270 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση σε 12 δευτ. και τελ. ταχύτητα 135 χλμ./ώρα.