Μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα εξετάζει η κυβέρνηση, σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού γραμματέα Εμπορίου, Στέφανου Κομνηνού.

Σε δηλώσεις του στο Ράδιο 9, ο κ. Κομνηνός ανέφερε ότι "όταν οι διεθνείς τιμές αυξάνονται, πρέπει το Δημόσιο να ξαναδεί τη φορολογηση του καυσίμου, ώστε η τελική τιμή να ειναι υπέρ του καταναλωτή".

"Μπορεί το κράτος να έχει ανάγκη από έσοδα, όταν όμως η αύξηση είναι μεγάλη, τότε μειώνεται η κατανάλωση και τα όποια έσοδα εξανεμίζονται, συμπλήρωσε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου", υπογράμμισε.

Το ίδιο είχε υποστηρίξει σε συνέντευξή του στο NEWS 247 ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας, Μιχάλης Κιούσης.

Ο κ. Κιούσης είχε σημειώσει, ότι η Ελλάδα αγοράζει υγρά καύσιμα στην ίδια τιμή με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, από τον ίδιο προμηθευτή, όμως ο υψηλός φόρος εκτοξεύει την τιμή της και την καθιστά την ακριβότερη της Ευρώπης.

Όπως είχε πει χαρακτηριστικά, το 1,010 με 1,012 της λιανικής τιμής πώλησης της βενζίνης, είναι μόνο ο ΕΦΚ, η μείωση του οποίου προκρίνεται ως μοναδική λύση και προς όφελος του καταναλωτή, που δεν αγοράζει πια καύσιμα και προς όφελος των δημοσίων εσόδων, αφού το κράτος δεν εισπράττει τα προσδοκώμενα έσοδα.

Εν τω μεταξύ, το "φράγμα" των 2 ευρώ ξεπέρασε η μέση τιμή πώλησης της απλής αμόλυβδης βενζίνης σε αρκετούς νομούς της χώρας, όπως την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα, τις Κυκλάδες και το Ιόνιο.