Η VW αναβαθμίζει το μεσαίο κουπέ μοντέλο CC. Το νέο πρόγραμμα καθορίζει την αλλαγή της ονομασίας και την προσθήκη στοιχείων που συναντάμε με ακριβότερα πολυτελή αυτοκίνητα. Ειδικότερα, το ανανεωμένο CC δεν ανήκει πια στη γκάμα του Passat. Απέκτησε την ονομασία CC και πλέον είναι ανεξάρτητο μοντέλο στον τιμοκατάλογο.

Να θυμίσω ότι το Passat CC ήταν το πρώτο τετράθυρο, τετραθέσιο κουπέ αυτοκίνητο στην κατηγορία των μεσαίων αυτοκινήτων. Εμφανίστηκε πριν από τέσσερα χρόνια και ήταν ο προπομπός για να δημιουργηθεί μια νέα υποκατηγορία αυτοκινήτων που συνδυάζουν το κουπέ στιλ, τις επιδόσεις, την οδηγική ευχαρίστηση και την άνεση.

Το ανανεωμένο CC έχει ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω μέρος,σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, ακριβότερα υλικά και αρκετές νέες τεχνολογικές εφαρμογές. Ανακοινώθηκε ότι έγινε σημαντική πρόοδος στη μείωση του θορύβου σε σύγκριση με την πρώτη σειρά CC. Τοποθετήθηκαν υλικά απορρόφησης του ήχου στα περισσότερα μέρη του αμαξώματος. Πρόσθετα μονωτικά υλικά χρησιμοποιούνται επίσης στο ταμπλό και το παρμπρίζ, το οποίο είναι εξοπλισμένο με ένα επιπλέον στρώμα ηχομονωτικού φιλμ.

Σημαντικά αναβαθμισμένος είναι και ο στάνταρ εξοπλισμός, ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, προβολείς Bi-xenon, πίσω φώτα LED, καθώς και νέο σύστημα αυτόματου διζωνικού κλιματισμού.

Κινητήρες βενζίνης 1.8 TSI 160 ίππων, 2.0 TSI 210 ίππων και ντίζελ 2.0 TDI BMT 140 ίππων. Κιβώτια ταχυτήτων: μηχανικό 6 σχέσεων και DSG 6 σχέσεων και DSG 7 σχέσεων.