Ήταν το φθινόπωρο του 2010 όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΤΜ κος Stefan Pierer, αποκάλυψε μια νέα έκδοση εξελιγμένης τετράχρονης μοτοσυκλέτας Enduro με κυβισμό 350cc.

Τρεις μήνες αργότερα, στις 6 Φεβρουαρίου 2011, αυτή η εντελώς νέα μοτοσυκλέτα έκανε την πρεμιέρα της στα χέρια του εργοστασιακού οδηγού David Knight – και κέρδισε. Μόλις τρεις μήνες αργότερα, μετά από διπλή νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro στην Πορτογαλία από τον Johny Aubert και άλλες θέσεις στο βάθρο από τον συναθλητή του στην ομάδα και στην Ε2 κατηγορία Cristobal Guerrero, η ΚΤΜ παρουσιάζει το μοντέλο παραγωγής υπογραμμίζοντας με αυτόν τον τρόπο την κορυφαία της θέση στην αγορά αλλά και συνολικά στον κόσμο των Off Road μοτοσυκλετών.

\"\"

Τι είναι νέο στο ΚΤΜ 350 EXC-F;

Τα πάντα! Ο τετραβάλβιδος κινητήρας ζυγίζει μόλις 28 κιλά και αποδίδει πάνω από 45 ίππους. Ο κυβισμός των 350cc προσφέρει ένα ιδανικό πακέτο απόδοσης – επιδόσεων – ευκολίας στην χρήση.

\"\"   \"\"

Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της ΚΤΜ και δοκιμάστηκε στις πιο απαιτητικές διαδρομές ανά τον κόσμο. Η τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιήθηκε για το πλαίσιο δεν θα μπορούσε να μην συμπληρώνεται και με ένα εντελώς νέο πακέτο αναρτήσεων της WP, φυσικά με PDS!

Ολόκληρη η εξέλιξη της νέας σειράς Enduro της ΚΤΜ 2012 όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος, είναι στενά συνδεδεμένη με την Εργοστασιακή Αγωνιστική Ομάδα ΚΤΜ και αυτό σημαίνει κορυφαίες απαιτήσεις και φυσικά εξαντλητικά τεστ στους πιο extreme αγώνες του κόσμου από τους κορυφαίους αναβάτες αγώνων.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές στα νέα KTM Enduro EXC 2012:

  • Εντελώς νέο μοντέλο το 350 EXC – F
  • 250 EXC-F, 350 EXC- F, 450 ΕΧC, 500 EXC με ηλεκτρονικό ψεκασμό (EFI) και λάμπα ένδειξης βενζίνης στην ρεζέρβα
  • Νέο πλαίσιο, ψαλίδια και αναρτήσεις της WP (όλα τα EXC)
  • Εξελιγμένη εμπρός ανάρτηση 48mm WP (όλα τα EXC)
  • Νέα εργονομία οδήγησης με έμφαση στην πιο στενή μορφή (όλα τα EXC)
  • Νέοι εξελιγμένοι κινητήρες 400 & 500 cc με χαμηλότερο βάρος (-2,5 κιλά)
  • Νέας σχεδίασης ψεκασμός με 42 mm διάμετρο για τα 400/500 EXC
  • Νέα ηλεκτρική μίζα και επανασχεδιασμένη μανιβέλα για το 250 EXC-F
  • Νέα εξελιγμένη εξάτμιση για τα τετράχρονα για χαμηλότερη εκπομπή θορύβου
  • 300 EXC με νέο κύλινδρο για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές
  • Δυνατότητα τοποθέτησης κουμπιού επιλογής χάρτη στο τιμόνι για όλα τα τετράχρονα ψεκαστά μοντέλα με τρεις συνολικά επιλογές (Standard, Traction, Performance)

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook