Το αμερικάνικο περιοδικό Bloomberg ρίχνει ένα βλέμμα πίσω από την ιδαιίτερα δυναμική προεκλογική καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα.

Έτσι, το ένθετο "Bloomberg Businessweek" παρουσιάζει έναν "τιμοκατάλογο" με τα πράγματα που φέρουν το λογότυπο ή την φωτογραφία του Ομπάμα και αναρωτιέται αν ο μάνατζερ της καμπάνιας Jim Messina βλέπει πολύ μπροστά ή αν είναι απλά τρελός.

Ο Jim Messina αποκαλύπτει πως πέρασε έναν ολόκληρο μήνα γυρίζοντας από εταιρία σε εταιρία για να ανακαλύψει τα μυστικά της επιτυχημένης πώλησης.

Ανάμεσα στα πρόσωπα που εmixe συμβουλευτεί για τη δημιουργία της προεκλογικής καμπάνιας το προέδρου των ΗΠΑ οι Marc Benioff, Anna Wintour, Steve Jobs, Eric Schmidt, Harper Reed και ο Steven Spielberg.



newsbomb.gr