Η εταιρεία TNS Pentor έκανε έρευνα γύρω από τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουν laptop οι καταναλωτές σε έξι χώρες και συγκεκριμένα στην Κροατία, στην Τσεχία, στην Ελλάδα, στην Πολωνία, στη Ρουμανία και στην Τουρκία.

Η έρευνα διεξήχθη από τις 24 Νοεμβρίου έως τις 15 Δεκεμβρίου του 2011 σε δείγμα 601 ανθρώπων ηλικίας από 20 έως και 60 ετών που κατέχουν ένα τουλάχιστον φορητό σύστημα.

Αποτελέσματα έρευνας

• 41% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να αγοράσουν φορητό υπολογιστή μέσα στη χρονιά. Κατά κύριο λόγο είναι άνδρες (47% έναντι 36% γυναίκες) και ευκατάστατοι (58% από αυτούς έχουν μηνιαίο εισόδημα € 2 500 έναντι 40% που έχει εισόδημα €750-2 500 και 31% που έχει μηνιαίο εισόδημα κάτω από €750).

• Οι Έλληνες χρησιμοποιούν ως βασική πηγή ενημέρωσης της ιστοσελίδες των εταιριών  ή τα websites τεχνολογίας με εστίαση σε αυτά που συγκρίνουν τιμές (45-55%). Επηρεάζονται ακόμη από τις συστάσεις πωλητών και ειδικών ή της οικογένειας και των φίλων τους (33-39%). Τα social media και η τηλεόραση δεν φαίνεται να επηρεάζουν ιδιαίτερα την αγοραστική πρόθεση.

• Οι άνδρες είναι πιο αυτάρκεις και ενημερώνονται καθημερινά από διάφορες online πηγές ενημέρωσης, ενώ οι γυναίκες βασίζονται στις συμβουλές των άλλων. Οι νέοι άνθρωποι ζητούν συστάσεις τρίτων πιο συχνά από τους μεγαλύτερους.



protothema.gr