Υπάρχει μία κυρίαρχη τάση σήμερα στις custom μοτοσυκλέτες, που λέει ότι επικρατούν τα σκούρα χρώματα και ο μίνιμαλ σχεδιασμός.

Το συνολικό look της μοτοσυκλέτας απογυμνώνεται, χρώματα και τεχνολογικά καλούδια αφαιρούνται, ώστε τελικά η μοτοσυκλέτα να δείχνει τον όμορφο και αληθινό εαυτό της.

Υπάρχουν όμως πάντα, ως γνωστόν, οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, που σε αυτή την περίπτωση είναι το «Mono Racer 72» από τη Loaded Gun Customs.

Το τελευταίο δημιούργημα της LGC είναι ένα… χλωμό και ενδιαφέρον «café racer», που ξεκίνησε σαν ένα κλασικό Bonneville του 1972.



Η αλήθεια είναι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουν γίνει αρκετά εκτεταμένες παρεμβάσεις, από νικέλωμα μέχρι τμήματα προερχόμενα από εξειδικευμένη επεξεργασία CNC.

Στην πραγματικότητα, τα μόνα μέρη της μοτοσυκλέτας που παραμένουν εργοστασιακά, είναι το ανακατασκευασμένο μοτέρ και το πλαίσιο. Το πιρούνι προέρχεται από Yamaha XS650 και έχει δεχτεί καθολική επεξεργασία και revalving, η πίσω ανάρτηση είναι μονή και το ψαλίδι προέρχεται από τη Ducati.



Τα φρένα είναι σύγχρονα και πανίσχυρα καθώς πρόκειται για τα εξαπίστονα της Beringer, που δένουν σε απόλυτη αρμονία με τις αλουμινένιες πανάλαφρες ζάντες της Sun.

Το αποτέλεσμα είναι πολύ κομψό, θα έλεγε κανείς ότι θυμίζει το ρητό του ιδρυτή της Lotus, Colin Chapman, όταν ζητούσε από τους σχεδιαστές και τεχνικούς να «προσθέσουν ελαφρότητα».



Το λευκό κυριαρχεί σε όσα σημεία πλην του πλαισίου μπορούσαν να δεχτούν χρώμα, ακόμη και στην εξάτμιση, αναδεικνύοντας την αφαιρετική διάθεση του καλλιτέχνη που έχει αφήσει επάνω στη Boneville μόνο τα απαραίτητα.

Το αποτέλεσμα είναι όχι μόνο να δείχνει μοναδική και πανάλαφρη αλλά να είναι και στην πράξη η πιο ιδιαίτερη και ελαφριά Boneville…





newsbeast.gr