Με το Vision, η Ηonda είναι αποφασισμένη να ικανοποιήσει ένα ευρύτατο φάσμα αναγκών, με στόχο να προσφέρει λύσεις στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο. Αυτό περιλαμβάνει τη δυνατότητα επιλογής έκδοσης με τροχούς εμπρός 14 ή 16 ιντσών.

Τα διαπιστευτήρια της Honda στην αγορά των σκούτερ είναι γνωστά. Το πρώτο σκούτερ της Honda, το Juno K του 1954, διέθετε εξελιγμένη τεχνολογία και υλικά κατασκευής, όπως ο τετράχρονος κινητήρας με μίζα, η μεγάλη ζελατίνα και τα καλύμματα από φάιμπεργκλας.

Τέσσερα χρόνια αργότερα παρουσιάστηκε το επαναστατικό τετράχρονο παπί Super Cub, που έμελε να ταυτιστεί με την έννοια της προσιτής μετακίνησης σε όλο τον κόσμο. Συνολικά πάνω από 60 εκατομμύρια παπιά Super Cub έχουν κατασκευαστεί από το 1958 μέχρι σήμερα.

Το νέο Vision, σχεδιασμένο εξαρχής για να προσφέρει άνεση και πρακτικότητα σε ανταγωνιστική τιμή, διαθέτει εξελιγμένες λύσεις όπως ο ηλεκτρονικός ψεκασμός και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) της Honda. Δημιουργήθηκε για να προσφέρει τη χαρά της ασφαλούς και προσιτής, προσωπικής μετακίνησης σε μία νέα γενιά οδηγών.



Οι μεγαλύτεροι τροχοί προσφέρουν επιπλέον σταθερότητα και αίσθηση ασφάλειας για τους ευρωπαίους αναβάτες που κινούνται σε καλντερίμια και δρόμους με ανώμαλο οδόστρωμα γενικότερα.

Ο αερόψυκτος μονοκύλινδρος με ένα εκκεντροφόρο επί κεφαλής, τετράχρονος κινητήρας, βγαίνει σε δύο εκδόσεις, των 110 που αποδίδει 8,4 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και των 50 κ.εκ. με απόδοση 3,4 ίππων στις 7.000 σαλ.

Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου PGM-FI και μίζα, ενώ η αναλογικά ψηλή απόδοση συνδυάζεται με την εξαιρετική κατανάλωση: 52 χιλιόμετρα/λίτρο σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, ή αλλιώς κάτω από 2 λίτρα στα 100 χαω. Με τα 5,5 λίτρα του ρεζερβουάρ, η Honda υπόσχεται αυτονομία που ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα.



Το Συνδυασμένο Σύστημα Πέδησης της Honda (CBS, Combined Braking System), είναι ένα από τα ατού που το κάνει να ξεχωρίζει στο φάσμα τιμών που κινείται. Το σύστημα συνδέει την αριστερή μανέτα του φρένου τόσο με το πίσω ταμπούρο των 130 χλστ. όσο και με το μπροστινό δισκόφρενο των 220mm.

Mε το πάτημα του πίσω φρένου να πατιέται με ηθελημένα πολύ μικρή χρονική υστέρηση (0,1sec) και το εμπρός, «δημιουργώντας» έτσι το ιδανικό φρενάρισμα. Ανεξάρτητα από την εμπειρία του αναβάτη και την κατάσταση του δρόμου...






Το Vision διαθέτει μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα που μπορεί να φιλοξενήσει full face κράνος, εύχρηστο πίνακα οργάνων και, κυρίως, καλή εργονομία που το καθιστά άνετο τόσο για τον αναβάτη όσο και το συνεπιβάτη.

Η εργονομικά σχεδιασμένη, μονοκόμματη σέλα έχει ύψος 755 mm., προσφέροντας μεγάλο χώρο για τα πόδια, ενώ το επίπεδο δάπεδο διευκολύνει στη μεταφορά των καθημερινών αναγκών. Τόσο ο αναβάτης όσο και ο επιβάτης έχουν τον απαραίτητο χώρο για να αισθάνονται άνετοι στην κίνηση.



Ταυτόχρονα οι συμπαγείς διαστάσεις του Vision το καθιστούν ευέλικτο στους στενούς δρόμους της πόλης. Το περιορισμένο πλάτος του σκούτερ σημαίνει ότι ο αναβάτης μπορεί να κατεβάζει εύκολα το πόδι του όταν χρειάζεται.

Το βάρος στα 102 κιλά για το 110cc και στα 100 κιλά για το 50cc δεν είναι το χαμηλότερο, ωστόσο το δικαιολογεί ο εξοπλισμός του. Πλούσια είναι και η λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει από αντικλεπτικό σύστημα (συναγερμό) και ψηλή ζελατίνα, μέχρι προστατευτικές «χούφτες», κάλυμμα για προστασία όλου του scooter και ειδική αδιάβροχη «κουβέρτα» παντός καιρού για τα πόδια και το στήθος του οδηγού.



Στην ελληνική αγορά το Vision είναι διαθέσιμο στις 4 εκδόσεις του από το δίκτυο των επισήμων εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε., επίσημου εισαγωγέα διανομέα Honda Moto στην Ελλάδα.

Σε δύο μοντέλα, με 50 και 110 κ.εκ. που κάθε ένα έχει δύο εκδόσεις, με εμπρός τροχούς 14" ή 16" – ο πίσω τροχός και στις δύο εκδόσεις είναι 14".

Οι τιμές για κάθε ένα είναι: για το Vision 50cc: με 14” 1.780 ευρώ και με 16” 1.920 ευρώ ενώ για το Vision 110cc: με 14” 1.940 ευρώ και με 16” 2.080 ευρώ.



newsbeast.gr