Καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού στα βρετανικά μέσα θα ξεκινήσει εντός μερικών εβδομάδων, με στόχο να δώσει ώθηση στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, σύμφωνα με δηλώσεις της υπουργού τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στο Travel Weekly.

Το κόστος της διαφήμισης θα καλύψουν από κοινού ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και οι tour operators της Μεγάλης Βρετανίας, Cosmos, Sunvil και Olympic Holidays. Η καμπάνια του Cosmos ανέρχεται σε 192.000 ευρώ και θα προβληθεί σε έντυπα μέσα, αλλά και μέσω διαδικτυακών καναλιών.

«Είναι τα πρώτα θετικά νέα που έχουμε από την ελληνική κυβέρνηση εδώ και πολλά χρόνια», δήλωσε το ανώτατο στέλεχος του Sunvil Chris Wright. Αντίστοιχα, ο εμπορικός διευθυντής της Olympic Holidays Φώτης Λαμπριανίδης σημείωσε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να ενισχυθεί η διαφήμιση. Στο ίδιο πνεύμα η εκπρόσωπος της ABTA (Association of British Travel Agents) Nikki White δήλωσε αναφερόμενη στην κ. Κεφαλογιάννη: «Είναι υπέροχο που επιτέλους έχουμε κάποιον που καταλαβαίνει τα θέματα των μελών μας».

Στο μεταξύ, οι κρατήσεις προς την Ελλάδα έχουν ανέβει σημαντικά τις τελευταίες εβδομάδες, ενώ σημειώνεται σημαντική αύξηση της μέσης αξίας των πωλήσεων για τις αναχωρήσεις τελευταίας στιγμής. Ωστόσο, οι κρατήσεις από τη Μεγάλη Βρετανία προς τη χώρα μας παραμένουν περίπου 9% κάτω σε σχέση με πέρυσι.

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της στο βρετανικό μέσο, η υπουργός εξέφρασε την ελπίδα της ο συντελεστής του ΦΠΑ στην εστίαση να μειωθεί μέχρι το τέλος του έτους. «Η κατανάλωση σε τρόφιμα και ποτά έχει μειωθεί κατά 40%, στοιχείο που μας δίνει ένα καλό επιχείρημα υπέρ της μείωσης του ΦΠΑ», τόνισε. Όπως συμπλήρωσε η κ. Κεφαλογιάννη, μια τέτοια κίνηση θα έκανε συνολικά πιο ελκυστικό τον προορισμό.


ΕΞΠΡΕΣ