Η εταιρία κύρους της Toyota αποκάλυψε στοιχεία και φωτογραφίες από τη νέα LS, τη ναυαρχίδα της που φιλοδοξεί να «ταράξει» το γερμανικό κατεστημένο των BMW - Mercedes.

Λίγο διάστημα μετά τη διαρροή φωτογραφιών, η Lexus αποφάσισε να παρουσιάσει επίσημα τα πρώτα στοιχεία και εικόνες του νέου LS, της ναυαρχίδας των μοντέλων της. Εκ πρώτης όψεως αυτό δείχνει πιο μοντέρνο και δυναμικό, ενώ σημαντικές αλλαγές υπάρχουν και στην παλέτα των εκδόσεων, καθώς θα προστεθεί μία νέα «σπορ» έκδοση LS 460 F SPORT.

Πιο συγκεκριμένα, πέρα από τη SL 460 θα υπάρχει η επιμηκυμένη LS 460L η κλασική LS 600h και η προαναφερθείσα LS 460 F SPORT. Όλα τα μοντέλα θα έρχονται σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, εκτός από τη LS 600h που θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητη.

Περνώντας στους κινητήρες, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι για τη LS 460, η ονομασία προέρχεται από ένα V8 σύνολο, 4,6 λίτρων, που κρύβει κάτω από το καπό. Αυτό συνδυάζεται με αυτόματο-σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, 8 σχέσεων και αποδίδει 386 ίππους και 487 Nm ροπής.



Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Ειδικά για τις τετρακίνητες εκδόσεις, λόγω αυξημένων απωλειών, η ισχύς ανέρχεται στους 360 ίππους και η ροπή στα 470 Nm επιβραδύνοντας ελαφρά το 0-100 χλμ./ώρα στα 5,9 δλ.

Η LS 600h, με τη σειρά της, εφοδιάζεται με έναν πεντάλιτρο V8 και δύο αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες, συνολικής ισχύος 444 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (ECVT). Εδώ τα πρώτα 100 χλμ. έρχονται σε 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210 χλμ./ώρα.



Ειδικά για την πρωτοεμφανιζόμενη έκδοση LS 460F SPORT, διακρίνεται από την εξωτερική της εμφάνιση, που είναι πιο επιθετική, καθώς και από διάφορες σχεδιαστικές πινελιές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Άλλες βελτιώσεις αφορούν το κατά 1 εκατοστό χαμήλωμα των αναρτήσεων, καθώς και την προσθήκη εξαπίστονων φρένων της Brembo, με τροχούς 19 ιντσών.



autotriti.gr