Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές της ευρωπαϊκής έκδοσης του Malibu, έδωσε στη δημοσιότητα η Chevrolet. Πρόκειται για ένα μεσαίο sedan – μήκους 4,86 m – το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της ευρωπαϊκής γκάμας της εταιρείας. Οι καταναλωτές στην ήπειρό μας θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο 4κύλινδρους κινητήρες, ένα βενζίνης 2,4 lt. και ένα πετρελαίου 2 lt. Στη χώρα μας αναμένεται στα τέλη του έτους.

Το Malibu περνά για πρώτη φορά τον Ατλαντικό, αποτελώντας το «εισιτήριο» για την είσοδο της Chevrolet στην ιδιαίτερα απαιτητική κατηγορία των μεσαίων sedan. Εκεί όπου κυριαρχούν οι γερμανικές προτάσεις. Στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου κυριαρχεί η μεγάλη εταιρική μάσκα, η οποία διαιρείται από την οριζόντια μπάρα με το σήμα. Τα φωτιστικά σώματα εκτείνονται αρκετά προς τα πίσω, ενώ το φουσκωμένο καπό και οι μεγάλοι τροχοί (17 και 18 ιντσών) προσθέτοντας… πόντους στη δυναμική εμφάνιση του Malibu.

Τόσο η πρώτη όσο και η τρίτη κολώνα του αμαξώματος έχουν έντονη κλίση, τονίζοντας τη sport σιλουέτα του μεσαίου sedan. Το πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών (με το ενσωματωμένο φως stop τεχνολογίας LED) εξέχει έντονα, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα χωρίζονται σε δύο τμήματα και είναι εμπνευσμένα από την Camaro. Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα κάνει την εμφάνισή της η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Σύμφωνα με τη Chevrolet, η σχεδίαση του αμαξώματος συμβάλει καθοριστικά στον περιορισμό του θορύβου από την αεροδυναμική αντίσταση.

Η καμπίνα των επιβατών δείχνει αρκετά ποιοτικότερη από αυτή των άλλων μοντέλων της Chevrolet, όπως μπορέσαμε να διαπιστώσουμε κατά το πρόσφατο ταξίδι μας στην Κολωνία για τη δοκιμή του Cruze Station Wagon. Άλλωστε τα στάνταρ που έχει θέσει ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι ιδιαίτερα υψηλά. Η χρήση δέρματος, η σωστή συναρμογή των υλικών και το όμορφο φινίρισμα δημιουργούν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας ξεχωρίζει η οθόνη αφής με διαγώνιο 7 ιντσών (στοιχείο εξοπλισμού για τις πλούσιες εκδόσεις).

Για ένα όχημα με το μήκος του Malibu και μεταξόνιο 2,74 m, οι πλούσιοι χώροι θεωρούνται προαπαιτούμενο. Τρεις επιβάτες θα χωρέσουν χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις στα πίσω καθίσματα, χάρη και στο μεγάλο πλάτος του αυτοκινήτου (1,85 m). Έχουν αρκετό «αέρα» για τα γόνατα τους και πάνω από τα κεφάλια τους, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών φθάνει τα 545 lt. Στην καμπίνα υπάρχουν και αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, μία εκ των οποίων κρύβεται πίσω από την οθόνη στην κεντρική κονσόλα, λύση που συναντάμε και στο Orlando.

Όσον αφορά τους κινητήρες, οι δύο επιλογές ταιριάζουν στις προτιμήσεις του ευρωπαϊκού κοινού. Τα 4κύλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου έχουν αντίστοιχη χωρητικότητα 2,4 και 2 λίτρα. Και τα δύο συνδυάζονται είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο, 6 σχέσεων. Με τον diesel, ισχύος 160 PS και μέγιστης ροπής 35,7 kgm στις 1.750 rpm, το Malibu επιταχύνει στα 100 km/h εντός 9,8 sec και φθάνει σε τελική τα 213 km/h. Η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο (με το μηχανικό κιβώτιο) είναι 5,1 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 134 g/km. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 167 PS και 23 kgm στις 4.600 rpm. Βοηθά το μεσαίο sedan να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 σε 9,5 sec και να αγγίξει σε τελική τα 204 km/h. Η Chevrolet ανακοινώνει μέση κατανάλωση 7,8 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 184 g/km.

Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Malibu φέρει ανάρτηση με γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικό, ενώ όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με ηλεκτρικό χειρόφρενο και Hill-start Assist. Ο αισθητήρας για το παρκάρισμα αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, όπως και το cruise control. Στάνταρ είναι το ESP, το traction control, όπως και οι 6 αερόσακοι.

(newsauto.gr)