Πικρό αποδείχτηκε το γλυκό που θέλησε να απολαύσει, σε ζαχαροπλαστείο στο Παλιό Λιμάνι των Χανίων, ένα ζευγάρι που επικοινώνησε με το flashnews.gr καταγγέλοντας, μια ημέρα μάλιστα μετά τα στοιχεία του ΣΔΟΕ που αποδεικνύουν ότι στα Χανιά σημειώνεται ρεκόρ παρανομιών στα καταστήματα,  ότι έπεσε θύμα αισχροκέρδειας.

Το ζευγάρι,  κάνοντας βόλτα το απόγευμα της Τετάρτης κάθισε σε ένα ζαχαροπλαστείο στο Ενετικό Λιμάνι,  προκειμένου να γευτεί το περίφημο γαλακτομπούρεκο Κανδάνου που μάλιστα είχε ακούσει ότι είναι το σήμα κατατεθέν του καταστήματος.

Αφού το αντρόγυνο απόλαυσε το γλυκό του, ζήτησε ανυποψίαστο το λογαριασμό.

Για τα δύο κομμάτια του γαλακτομπούρεκου τους ζητήθηκε να πληρώσουν 9 ευρώ ποσό που φάνηκε υψηλό στη σύζυγο και έτσι αποφάσισε να δει τον τιμοκατάλογο του καταστήματος μήπως έχει συμβεί κάποιο λάθος.

Όπως ανέφερε στο flashnews.gr η γυναίκα, δημόσια υπάλληλος στο επάγγελμα:

"Όταν ζήτησα τον κατάλογο από μία υπάλληλο, μου είπε να περιμένω λίγο. Ύστερα ήρθε η κοπέλα που μας σέρβιρε και μας λέει δειλά ''εχομε έναν άλλα είναι ακόμα υπό κατασκευή. ''Δεν πείραζει της λέω. Μετά από λίγα λεπτά έρχεται, μου τον δίνει κοιτάζω τι να δω? Η απόδειξη έγραφε 4.50+4.50=9 ευρώ κατάλογος όμως εγραφε''γαλακτομπουρεκο Κανδανου 3.40!".

Μάλιστα όταν σημείωσε στην υπάλληλο ότι άλλα γραφει ο τιμοκατάλογος και άλλα μας ζητάτε να πληρώσουμε η απάντηση της υπαλλήλου, αφού πρώτα συνεννοήθηκε με κάποιον, ενδεχομένως τον υπεύθυνο, ήταν δεν μπορώ να κάνω κάτι πρέπει να πληρώσετε αυτό που γράφει!''

Το ζευγάρι έφυγε από το κατάστημα πληρώνοντας το αντίτιμο που του ζητήθηκε όμως επιμένοντας ότι έπεσε θύμα αισχροκέρδειας και εκμετάλλευσης.

"Δεν είναι τα χρήματα, είναι η κοροϊδία που μας ενόχλησε" ανέφερε σήμερα το πρωί στο flashnews.gr η καταγγέλουσα που μάλιστα σημείωσε ότι αν κλέβουν εμάς που είμαστε ντόπιοι τότε τί κάνουν στους ξένους, ενώ με οργή απευθυνόμενη στον ιδιοκτήτη τονίζει ότι "εν καιρώ κρίσης, τετοιες απατεωνιές δε χωράνε, κύριε καταστηματάρχα μου, καλυτέρα να το κλείσετε, αν δεν είσαι άξιος να το κρατήσεις! Πόσους άλλους έχεις κοροϊδέψει;"

Η καταγγελία μάλιστα έρχεται μια ημέρα μετά τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το ΣΔΟΕ, ύστερα από ελέγχους που πραγματοποίησε σε τουριστικές περιοχές και τα οποία αποδεικνύουν ότι τα Χανιά έρχονται δεύτερα, μετά το Ρέθυμνο, στη φοροδιαφυγή.

Το συμβάν που μόνο δυσφήμιση μπορεί να αποτελέσει για την πόλη μας πρέπει να προβληματίσει τις αρχές καθώς θα πρέπει με κάθε τρόπο να προφυλάξουμε την τοπική κοινωνία από νοοτροπίες και συμπεριφορές του παρελθόντος που μας μολύνουν και θέτουν σε κίνδυνο κάθε προσπάθεια να βγούμε από την κρίση που βιώνουμε.

Ωστόσο σε επικοινωνία που είχε μαζί μας ο Υπεύθυνος του καταστήματος, μας δήλωσε:

"Το ατυχές γεγονός που πράγματι συνέβη στο κατάστημα μας οφείλετε αποκλειστικά και μόνο στο γεγονός ότι η επιχείρηση όντας καινούρια δεν έχει οργανωθεί πλήρως όσον αφορά την εκτύπωση καταλόγων και σχετικών φυλλαδίων.

Το λάθος διορθώθηκε μόλις εντοπίστηκε. Ζητούμε την επιείκεια στην κριτική μιας καινούριας επιχείρησης που προσπαθεί μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες να επιβιώσει, αφού η επιχείρηση που έχει δημιουργηθεί από ντόπιους επιχειρηματίες γνωστούς στην μικρή μας κοινωνία για το ήθος και την εντιμότητα τους. Επαναλαμβάνουμε ότι πρόκειται για ένα ατυχές περιστατικό, ένα λάθος για το οποίο ζητάμε την κατανόηση του κοινού που μας έχει αγκαλιάσει τους λίγους μήνες λειτουργίας μας. Συνεισφέρουμε με κάθε τρόπο καταβάλλοντας τους φόρους και τα τέλη, τηρώντας τις διατάξεις της νομοθεσίας (έκδοση αποδείξεων κ.λπ.).

Κάθε παρατήρηση και υπόδειξη ακόμα και εάν πρόκειται για οφθαλμοφανές τυπογραφικό λάθος, που γίνεται από τους πελάτες κατοίκους ή επισκέπτες της πόλης μας, που μας τιμούν με την παρουσία τους, λαμβάνεται υπόψη για την βελτίωση των υπηρεσιών μας".