Αμερικανική εταιρεία εξέφρασε το ενδιαφέρον της για τη δημιουργία μια περιοχής προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα, που θα εκτείνεται από την Ακρόπολη μέχρι το Λαύριο.

Πρόκειται για τον αμερικανικό κολοσσό Ralph Appelbaum Associates, που θεωρεί ότι ο ήλιος, η θάλασσα και η πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας, αποτελούν πρόσφορο έδαφος.

Σύμφωνα με το Έθνος της Κυριακής, η εταιρεία παρουσίασε το σχέδιό της σε road Show, που οργάνωσε το Χρηματιστήριο Αθηνών στη Νέα Υόρκη πριν λίγες μέρες.

Ο προϋπολογισμός του έργου κυμαίνεται μεταξύ 1,46 δισ. και 4,3 δισ. ευρώ και τα κεφάλαια θα προέλθουν κυρίως από ξένα funds.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα τα οφέλη για την Ελλάδα θα υπολογίζονται σε έσοδα 2,08 δισ. ευρώ έως 6,12 δισ. ευρώ μέχρι το 2020 και στη δημιουργία 5.840-17.180 θέσεων εργασίας, αναλόγως ποιο project θα επιλεχθεί.

Βασικός στόχος του σχεδίου είναι οι τουρίστες να παραμένουν στην Αθήνα, όσο το δυνατόν περισσότερες μέρες.

Σύμφωνα με το Έθνος της Κυριακής, το σχέδιο της εταιρείας κινείται σε τρεις άξονες.

*Να επιτρέπεται στους τουρίστες να ξεκινούν επισκέψεις τους (όπως συνέβαινε στην κλασική εποχή) από τις αρχικές πύλες της πόλης, τόσο τη μέρα όσο και τη νύχτα.

*Να "ειπωθεί" η ιστορία της γέννησης της δημοκρατίας, του δράματος και της φιλοσοφίας μέσα στην "κλασική πόλη", όπου γεννήθηκαν αυτά τα στοιχεία του δυτικού πολιτισμού.

*Να αντιμετωπιστούν οι τουρίστες ως «πελάτες»: να παρέχονται βασικές υπηρεσίες που θα κάνουν την κάθε επίσκεψη πιο ευχάριστη.

Τέλος, θα δοθεί μεγάλη έμφαση στην Ψηφιακή Κληρονομιά, δηλαδή να παρέχονται υπηρεσίες μέσω κινητής τηλεφωνίας που θα σχετίζονται με την άμεση πληροφόρηση σε σχέση με το κάθε αξιοθέατο, την έκδοση εισιτηρίων, τη μετάφραση, το φιλικό προς τα παιδιά περιεχόμενο, τη σύνδεση με ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης.


news247.gr