Με ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα στο εμπρός μέρος, αλλά και βελτιώσεις που δεν εντοπίζονται με το μάτι, το MX-5 επανακυκλοφορεί στην ευρωπαϊκή αγορά. Η γκάμα των κινητήρων δεν άλλαξε (ο 1.8 με 126 PS και 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ο 2λιτρος με 160 PS και αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων), όμως έγιναν ορισμένες επεμβάσεις στο πεντάλ του γκαζιού – για πιο ομαλή επιτάχυνση – και σε αυτό του φρένου – για καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα.

Σύμφωνα με τη Mazda, οι αλλαγές έχουν συμβάλλει στην καλύτερη συμπεριφορά του ΜΧ-5 κατά την είσοδο στις στροφές και την έξοδο από αυτές.

Το εμπρός μέρος έχει επανασχεδιαστεί, με στόχο να χαρίζει πιο επιθετική εμφάνιση στο ιαπωνικό roadster. Το κάτω μέρος του προφυλακτήρα προστατεύει τα πόδια των πεζών σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ κάνει πρεμιέρα και το σύστημα «ενεργού καπό» της Mazda.

 

protothema.gr