H Campagna Motors με έδρα το Κεμπέκ του Καναδά, έχει μακροχρόνια παράδοση στα Trikes και ειδικά σε αυτά με δύο τροχούς μπροστά και έναν πίσω, τα οποία θεωρούνται «ανάποδα» από τους μοτοσυκλετιστές.

Η εταιρεία κατασκευάζει μια σειρά μοντέλων με το όνομα T-Rex: τα 14 R, 14RR και V13R. Η νεότερη προσθήκη στους «τυραννόσαυρους» της Campagna είναι το μοντέλο 16S. Μέχρι τώρα όλα τα T-Rex κινούνταν από έναν τετρακύλινδρο 1400 κυβικών της Kawasaki, εκτός από το V13R που χρησιμοποιεί τον υγρόψυκτο δικύλινδρο Revolution της Harley Davidson, δηλαδή τον κινητήρα των V-Rod.

Το μοντέλο 16S ξεφεύγει από τις νόρμες αυτές. Κινητήρας του είναι ο εξακύλινδρος εν σειρά της BMW Motorrad, ο ίδιος που κινεί τα Κ1600 GT και GTL, με τα 1.649 κυβικά εκατοστά.

Η BMW δέχτηκε να παραδίδει κινητήρες στην καναδέζικη εταιρεία μετά την υπογραφή μιας μακρόχρονης στρατηγικής συμφωνίας που προβλέπει την παράδοση περισσότερων κινητήρων για τα τρίτροχά της Campagna.

Ο εξακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 160 ίππους στις 7.750 σαλ. και 17,4 χλγμ. ροπής στις 5.250 σαλ. Το κιβώτιο παραμένει εξατάχυτο, αλλά η τελική μετάδοση στο TR16S γίνεται με αλυσίδα αντί άξονα.



Η συμφωνία των δύο εταίρων προβλέπει και την παροχή τεχνογνωσίας από μέρους της BMW στους μηχανικούς της Campagna, ώστε να συνδέσουν σωστά τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά που συνοδεύουν τον κινητήρα και το κιβώτιο, ελέγχοντας τη λειτουργία τους. Αποτέλεσμα της συνεργασίας τους είναι το 16S να προσφέρει ένα πολύ προηγμένο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης της ιπποδύναμης, ώστε να ταιριάζει στην πρόσφυση του δρόμου.

Οι διαστάσεις του 16S είναι ίδιες με των άλλων «τυραννόσαυρων» της σειρά T-Rex: δηλαδή μεταξόνιο 2.286 χιλιοστών, μήκος 3,50 μέτρων, πλάτος 1,99 μέτρων και ύψος 1,06 μέτρου. Ελάχιστες και αδιόρατες είναι και οι οπτικές διαφορές του αμαξώματος από υαλόνημα, σε σχέση με των μικρότερων αδερφών.

Το πλαίσιο είναι και εδώ σωληνωτό, ενώ για λόγους ασφαλείας πάνω του βιδώνεται και ένα rollcage, ενώ οι οδηγοί φορούν ζώνες ασφαλείας 3 σημείων, όλα πιστοποιημένα σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές. Τα καθίσματα είναι ρυθμιζόμενα όπως και η όλη εργονομία στο κόκπιτ. Οι αναρτήσεις εμπρός αποτελούνται από διπλά ψαλίδια και ένα ελατήριο/αμορτισέρ πίσω.



Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται αδιάβροχα καθίσματα προδιαγραφών θαλάσσης, ένα φοβερό ηχητικό σύστημα της Alpine με ισχύ 180 WRMS που βέβαια παίζει με iPod / iPhone / Flashstick μέσω USB και Bluetooth, καθώς και ένα δορυφορικό ράδιο της Sirius.

Για τα είδη πρώτης ανάγκης υπάρχουν πλαϊνές βαλίτσες που κλειδώνουν, αλλά και αφαιρούνται, με χωρητικότητα 46 λίτρων η κάθε μία. Πίσω από τα δύο καθίσματα υπάρχει περισσότερος αποθηκευτικός χώρος, ενώ μπροστά στο ταμπλό όμορφη λεπτομέρεια είναι η ανοιχτή θήκη για γάντια.

Τα οχήματα της Campagna -και το 16S- έχουν λάβει έγκριση τύπου και κυκλοφορούν νόμιμα στους δρόμους των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας αλλά όχι και της Ευρώπης. Σύντομα πάντως, σύμφωνα με την εταιρεία, θα ξεκινήσει η διαδικασία πιστοποίησης και στη Γηραιά Ήπειρο.





















newsbeast.gr