Στην Ελλάδα έχουν γίνει την τελευταία 20ετία προσπάθειες από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία του τουρισμού για την καλλιέργεια τουριστικής συνείδησης κυρίως μέσα από σύντομες διαφημιστικές εκστρατείες.

Κάτι τέτοιο αποφάσισε και για φέτος το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ υλοποιώντας μία καμπάνια που απευθύνεται σε κάθε Ελληνα και κάθε επαγγελματία του τουρισμού.

Ετσι, στα τέλη Μαΐου ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς ανέθεσε στην εταιρεία Beetroot Design Group τον σχεδιασμό και την παραγωγή του διαφημιστικού υλικού για την τηλεοπτική καμπάνια τουριστικής συνείδησης.

Για 4 βίντεο με διαφορετική θεματολογία διάρκειας 40 δευτερολέπτων για τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή ο ΕΟΤ δαπάνησε 24.600 ευρώ (με ΦΠΑ).

Η εν λόγω απόφαση είναι μία από τις πολλές που υπέγραψε ο κ. Λειβαδάς, ειδικά τον τελευταίο μήνα, για τη χρηματοδότηση με δεκάδες χιλιάδες ευρώ εντύπων, εκδηλώσεων και Τουριστικών Οργανισμών.

Σε ό,τι αφορά το αισθητικό αποτέλεσμα της καμπάνιας που θα προωθηθεί με το μήνυμα «Ζούμε στην πλουσιότερη χώρα του κόσμου», δεν ενθουσιάζει και δείχνει να βρίσκεται μακριά από τους στόχους που επιχειρεί να πετύχει προς όφελος του τουρισμού.



kathimerini.gr