Αλήθεια

Υπάρχουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που μπορούν να βοηθήσουν στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος με αποτέλεσμα την καλύτερη και ευκολότερη αντιμετώπιση των στρεσογόνων καταστάσεων. Άρα η κατανάλωση τροφών που αποτελούν καλές πηγές αυτών των θρεπτικών συστατικών μπορεί να φέρει μεγάλες και θετικές αλλαγές στην ψυχολογική σας κατάσταση.

Οι βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που επιδρούν άμεσα στο νευρικό σύστημα και και ρόλος τους είναι η σύνθεση και η καλή λειτουργία των νευρώνων και η έλλειψη τους προκαλεί σοβαρές νευροπάθειες είναι:

Βιταμίνες

η βιταμίνη Ε – Καλές πηγές: το ελαιόλαδο, οι ελιές και οι ξηροί καρποί

η βιταμίνη Β1- Καλές πηγές: όσπρια, ξηροί καρποί και δημητριακά ολικής άλεσης

η βιταμίνη Β6- Καλές πηγές: ζωικά τρόφιμα, όσπρια, δημητριακά ολικής και πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Φυλλικό οξύ: Καλές πηγές: πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όσπρια, εσπεριδοειδή και δημητριακά ολικής άλεσης

Βιταμίνη C- Καλές πηγές: εσπεριδοειδή, λαχανικά, φράουλα και ακτινίδιο

Ιχνοστοιχεία

Σίδηρος- Καλές πηγές: Κρέας, αυγό, εντόσθια και όσπρια

Χαλκός- Καλές πηγές: Κρέας, όσπρια και δημητριακά ολικής άλεσης

Χρώμιο- Καλές πηγές: Κρέας, δημητρικά ολικής άλεσης και ο κρόκος του αυγού

Ιώδιο- Καλές πηγές: αλάτι, ψάρια, θαλασσινα

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα