Αγαπητή αναγνώστρια,

Μια φέτα λευκό ψωμί έχει περίπου τις ίδιες θερμίδες με μια φέτα μαύρο ψωμί. Ο λόγος που συνιστάται η κατανάλωση ψωμιού ολικής άλεσης τόσο στη δίαιτα όσο και στη διατροφή μας γενικότερα είναι υψηλότερη περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες.

Οι φυτικές και ιδιαίτερα οι αδιάλυτες που περιέχονται στο ψωμί ολικής άλεσης, συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα και της αρτηριακής πίεσης. Μειώνουν τα επίπεδα της ολικής χοληστερόλης και της LDL χοληστερόλης στο αίμα και προστατεύουν από καρδιαγγειακά νοσήματα. Προκαλούν αίσθημα κορεσμού χωρίς να προσδίδουν θερμίδες βοηθώντας έτσι όχι μόνο στον έλεγχο και την απώλεια βάρους αλλά και στην αποφυγή τσιμπολογήματος.

Αυτά αποτελούν ένα μικρό μέρος από τα οφέλη κατανάλωσης μαύρου ψωμιού.. Η επιλογή είναι δική σας!

Με εκτίμηση,

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα