Στην θέση του Προέδρου του Ελληνικού Ομίλου Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ ΕΛΟΜΑΣ επανεξελέγη παμψηφεί ο Πρόεδρος του Καταναλωτικού και Προμηθευτικού Συνεταιρισμού ΙΝΚΑ Απόστολος Αλεξάκης.

Ο ΕΛΟΜΑΣ αποτελείται από 35 αμιγώς ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ με ετήσιο τζίρο 1,1 δις Ευρώ και 7.000 άτομα προσωπικό.

Με 540 καταστήματα, σε κάθε γωνιά της χώρας, ο ΕΛΟΜΑΣ στηρίζει στην πράξη κάθε τοπική οικονομία όπου δραστηριοποιείται  και συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της εθνικής μας οικονομίας.

Ποιός είναι ο ΕΛΟΜΑΣ

Όπως αναγράφεται στην ιστοσελίδα του Ομίλου "Ο ΕΛΟΜΑΣ είναι ο μεγαλύτερος Ελληνικός Όμιλος Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ.

Ξεκινήσαμε το 1994 μετά από πρωτοβουλία του Νίκου Σκουλά, που πρώτος οραματίστηκε τη δημιουργία ενός αμιγώς ελληνικού ομίλου στο χώρο του λιανεμπορίου. Αρχικά, 5 μεσαίες Αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ ενώθηκαν σε μια στρατηγική συμμαχία,
με κύριους στόχους τη θωράκιση και  την ανάπτυξη των μελών του Ομίλου απέναντι στις μεγάλες αλυσίδες και στον επερχόμενο ξένο ανταγωνισμό, αλλά και την ταυτόχρονη στήριξη της ελληνικής παραγωγής και του έλληνα καταναλωτή. 
Με την πάροδο του χρόνου, μέσα από την καλύτερη οργάνωση, τον εκσυγχρονισμό δομών, διαδικασιών και συστημάτων, αλλά και με σταθερή συνεταιριστική αντίληψη, προσελκύσαμε νέα μέλη και εξελιχθήκαμε σε ένα μεγάλο ελληνικό όμιλο με ενεργητικό ρόλο στο λιανεμπόριο.

Σήμερα στον ΕΛΟΜΑΣ αριθμούμε 35 μέλη - Ελληνικές Αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ.

Με 540 καταστήματα, σε κάθε γωνιά της χώρας, εξυπηρετούμε εκατομμύρια καταναλωτές, στηρίζοντας στην πράξη κάθε τοπική οικονομία όπου δραστηριοποιούμαστε και συμβάλλοντας καθοριστικά στην ενίσχυση της εθνικής μας οικονομίας.

Το γεγονός ότι ο ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ αναδεικνύεται σε πρωταγωνιστική δύναμη του ελληνικού λιανεμπορίου Σούπερ Μάρκετ, αποτελεί εγγύηση απέναντι στην επέκταση των πολυεθνικών, κάτι που είναι ελπιδοφόρο για την Ελληνική Οικονομία και εγγύηση ποιότητας και χαμηλών τιμών για τον Έλληνα καταναλωτή.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι, η συνεχής ενίσχυση του Ομίλου με νέα μέλη, η σταθερή ανάπτυξη των οικονομικών δεικτών, τα εντυπωσιακά βήματα εξέλιξης και εκσυγχρονισμού, και γενικά, η συνολική εικόνα που εκπέμπει σήμερα ο ΕΛΟΜΑΣ, τον κατατάσσουν ως ένα επιτυχημένο πρότυπο συνεργατικού πνεύματος, που ξεχωρίζει για τον αλληλοσεβασμό, την κατανόηση και την αλληλεγγύη που επιδεικνύουν τα μέλη του.
ΕΛΟΜΑΣ. "Η δύναμη του Έλληνα καταναλωτή"

Εξαρχής, στόχος μας στον ΕΛΟΜΑΣ ήταν να γίνουμε "Η δύναμη του Έλληνα καταναλωτή", συμβάλλοντας στην πράξη στη βελτίωση της καθημερινότητάς του. 

Από τα πρώτα μας βήματα, φροντίσαμε να εξασφαλίζουμε χαμηλές τιμές, προς το συμφέρον του καταναλωτή, και προσφέρουμε στα ράφια των καταστημάτων μας προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με την επωνυμία ΕΛΟΜΑΣ, QUALITY LINE και ΕΛΟΜΑΣ ECONOMY, εφάμιλλης ποιότητας και χαμηλότερης τιμής από αντίστοιχα επώνυμα.

Για να ανταποκριθούμε με ακόμα πιο αποτελεσματικές λύσεις στη δύσκολη οικονομική πραγματικότητα που τα τελευταία χρόνια ταλαιπωρεί τη χώρα μας, εντείνουμε τις προσπάθειές μας με πιο προγραμματισμένες και συστηματικές ενέργειες που, πρωτίστως, στοχεύουν στο όφελος του Έλληνα καταναλωτή:
•    Με κεντρικά φυλλάδια, που εκδίδονται μία φορά το μήνα και κυκλοφορούν σε όλα τα καταστήματά του Ομίλου, προβάλλοντας συμφέρουσες αγορές. 
•    Με εποχιακές προωθητικές ενέργειες σε προϊόντα που διακρίνονται τόσο για την ποιότητα όσο και για τη συμφέρουσα τιμή τους. 
•    Με συμμετοχή σε σημαντικά προγράμματα που σχετίζονται με την πρωτοβουλία «Αποτελεσματική Ανταπόκριση του Καταναλωτή» - ECR όπως EDI, CRP, CAO, Category Management κ.α. Αρκετά από τα μέλη του ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ. ήδη εφαρμόζουν προγράμματα Category Management και επικοινωνίας με τους προμηθευτές με ηλεκτρονικό τρόπο. 
•    Με διευρυμένη γκάμα ποιοτικών και οικονομικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Τα ιδιωτικά προϊόντα του Ομίλου παρουσίασαν κατακόρυφη αύξηση τζίρου το 2013 φτάνοντας τα 30.000.000 €. Η συλλογή των προϊόντων ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ αριθμεί στο πρώτο εξάμηνο 2014  650 κωδικούς, ενώ υπάρχει και γκάμα 90 κωδικών στο επίπεδο της δημιουργίας. 

Σήμερα, απέναντι σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον και σε έναν όλο και πιο εντεινόμενο ανταγωνισμό, θέτουμε νέες προτεραιότητες, με κύριο στόχο τη βέλτιστη αναγνωρισημότητα του ΕΛΟΜΑΣ.
•    Σήμανση όλων των καταστημάτων με τον ανανεωμένο λογότυπο του Ομίλου
•    Προβολή της κοινής επωνυμίας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα
•    Συντονισμένη πανελλαδική προβολή με ενιαία καμπάνια στα ΜΜΕ. 
•    Επέκταση της χρήσης της κάρτας πιστότητας, bonus card από όλα τα μέλη, με κεντρική διαπραγμάτευση των προσφορών από τον Όμιλο. 

Και βέβαια, φροντίζουμε να ενισχύουμε τις στρατηγικές συμμαχίες μας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με στόχο την καλύτερη διακίνηση των προϊόντων  αλλά και την ενίσχυση της ελληνικής παραγωγής.

Τέλος, σταθερός στόχος του Ομίλου παραμένει η ένταξη νέων μελών, γεγονός που θα ενισχύσει σημαντικά το συνολικό αριθμό των καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα."