Οι κολοκυθοανθοί έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Α και βιταμίνης C. Επίσης είναι καλή πηγή βιταμίνης Β6, φολικού οξέος, ασβεστίου, φωσφόρου, σιδήρου, μαγνησίου και χαλκού.

Η κατανάλωση τους μπορεί να βοηθήσει την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, του μυοσκελετικού και του νευρικού συστήματος. Η κατανάλωση τους επίσης ενδείκνυται για άτομα που πάσχουν από δυσκοιλιότητα, άτομα που προσπάθουν να χάσουν βάρος και απλούς λάτρεις του φαγητού, καθώς οι κολοκυθοανθοί προσφέρουν ιδιαίτερη γεύση στα φαγητά που προστίθεντε

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα