Η Vodafone εισάγει μία νέα εποχή στην επικοινωνία δίνοντας έμπρακτα τη δυνατότητα στους συνδρομητές να περιορίσουν τα έξοδά τους κάθε μήνα, προχωρώντας σε μια σειρά από ενέργειες που τους προστατεύουν. Με την υπηρεσία Vodafone Έλεγχος Κόστους οι συνδρομητές γνωρίζουν το χρόνο ομιλίας ή τη χρήση internet που απομένει στο πρόγραμμά τους και έχουν τον απόλυτο έλεγχο του λογαριασμού τους, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται.

H υπηρεσία Vodafone Έλεγχος Κόστους έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο με σκοπό να δώσει τη δυνατότητα στους συνδρομητές να ελέγχουν το κόστος της χρήσης internet όταν βρίσκονται στο εξωτερικό. Σήμερα έχει πλέον επεκταθεί και παρέχεται σε όλα τα προγράμματα της εταιρείας.

Η υπηρεσία ενεργοποιείται αυτόματα και δωρεάν, σε όλους τους συνδρομητές συμβολαίου, καρτοκινητής και mobile internet στο κινητό και στους συνδρομητές συμβολαίου για internet στο laptop ή το tablet και παρέχει μέσω δωρεάν γραπτού μηνύματος, ενημέρωση για το χρόνο ομιλίας ή τη χρήση Internet που απομένει στο πρόγραμμά τους. Το μήνυμα ειδοποιεί τους συνδρομητές όταν καταναλώσουν το 80% της χρήση τους για να έχουν τον έλεγχο του τι πληρώνουν.

Επιπλέον, η Vodafone αποστέλλει ενημερωτικό γραπτό μήνυμα στους χρήστες συμβολαίου mobile internet στο laptop ή tablet όταν φτάνουν και στο 100% της χρήσης τους, όπου ενημερώνονται παράλληλα για τις διαθέσιμες επιλογές ανανέωσης του όγκου δεδομένων τους. Έτσι, οι συνδρομητές επιλέγουν οι ίδιοι τη διαχείριση της χρήσης τους και, κατ’ επέκταση των εξόδων τους.

Παράλληλα, οι συνδρομητές μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να καλούν ή να στέλνουν κενό SMS στο 1284 χωρίς χρέωση για να ενημερώνονται για τον υπολειπόμενο χρόνο ομιλίας ή τη χρήση internet στο κινητό τους. Αντίστοιχα, οι συνδρομητές μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να ενημερώνονται για το υπόλοιπο του προγράμματος συμβολαίου internet στο laptop ή το tablet τους, μέσω της σελίδας vodafone.gr/myvmb.

Η Vodafone, βάζοντας στο επίκεντρο τους συνδρομητές της, τους παρέχει λύσεις για να αισθάνονται σίγουροι ότι δεν θα ξεφύγουν από το μηνιαίο οικονομικό τους προγραμματισμό και τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν πλήρη έλεγχο του λογαριασμού τους.

Στόχος όλων των ανθρώπων της Vodafone είναι να χτίζουν σχέση εμπιστοσύνης, ώστε οι συνδρομητές της να γνωρίζουν ότι έχουν δίπλα τους ανθρώπους που θα τους στηρίξουν κάθε φορά που θα το χρειαστούν.