Οι πρόγονοι μας είχαν ανακαλύψει τις ευεργερτικές δράσεις των βοτάνων. Ένα από αυτά τα βότανα είναι και η ρίγανη η οποία είναι ελπίζουμε να μην λείπει από κανένα ράφι με μπαχαρικά! Τα φυτοχημικά συστατικά που περιέχει της δίνουν την μοναδική αντιοξειδωτική και αντιμικροβιακή της δράση.

Είναι άριστη πηγή σιδήρου, β- καροτίνης, βιταμίνης Ε (α- τοκοφερόλης), βιταμίνη Κ, φολικό οξύ, βιταμίνη C , ασβεστίου, μαγνησίου, μαγγανίου και φυτικών ινών. Επίσης είναι καλή πηγή βιταμίνης Β6, κάλιου και χαλκού.

Για αιώνες χρησιμοποιείτε για την αντιμετώπιση του βήχα, του άσθματος, των ρευματισμών, του πονόδοντου και εντερικών διαταραχών.

Προσθέστε την απαραιτήτως στο ψητό σας όχι μόνο για άρωμα αλλά να προστατευτείτε και από τις καρκινογόνες νιτροζαμίνες που δημιουργούνται.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα