Οι ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης δεν έχουν στόχο μόνο να αυξήσουν την μυϊκή σας δύναμη και το σωματικό σας όγκο. Επιδρούν θετικά στο μυοσκελετικό σύστημα και βοηθούν στην αύξηση της αυτοπεποίθησης σας.

Το σημαντικότερο είναι ότι ο μυϊκός ιστός είναι ενεργός μεταβολικά, κατά συνέπεια όσο μεγαλύτερη μυϊκή μάζα έχετε, τόσο περισσότερες οι καύσεις σας κάνετε κατά τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου. Αυτό θα σας δώσει το προβάδισμα ώστε να επιτύχετε το επιθυμητό βάρος αλλά και να το διατηρήσετε. Επίσης η εικόνα του σώματος σας θα σας αποζημιώσει για τον κόπο σας θα παίρνετε δύναμη από εκεί για να συνεχίσετε τις προπονήσεις σας.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα