Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μεταδώσετε στα παιδιά σας υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Οι συμβουλές ισχύουν για όλα τα γεύματα της ημέρας καθώς είναι εξίσου σημαντικά.

Για αρχή ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να συμμετέχουν στην διαδικασία προετοιμασίας. Αφήστε τα να στρώσουν το τραπέζι, να προετοιμάσουν τα υλικά και να βρουν τα σκεύη.

Δημιουργήστε ευχάριστη και χαλαρή ατμόσφαιρα, σερβίρετε το φαγητό στην σωστή θερμοκρασία και σε παιδικά σκεύη ώστε να μην παρασυρθείτε στην ποσότητα που θα σερβίρετε. Να είστε υπομονετικοί και αφήστε το παιδί σας να ορίσει την ποσότητα που μπορεί να καταναλώσει.

Μην μπείτε στη διαδικασία να στήσετε ολόκληρο παιχνίδι για να καταναλώσει το τρόφιμο που επιθυμείτε, δώστε χρόνο στο παιδί να το δοκιμάσει όταν νιώσει έτοιμο. Και το σημαντικότερο όλων... επιδιώξτε κάθετε όλη η οικογένεια στο τραπέζι τουλάχιστον σε ένα γεύμα της ημέρας.

Αυτό θα δέσει την οικογένεια σας και θα διευκολύνει την προσπάθεια σας για υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα