«Θα ‘ρθουν δύσκολες μέρες» έλεγαν οι γιαγιάδες και μάλλον κάτι παρόμοιο είχαν στο νου τους…

Η οικονομική κρίση, η απώλεια εισοδήματος και το αβέβαιο μέλλον ωθεί ολοένα και περισσότερους Έλληνες να καταφεύγουν στα ενεχυροδανειστήρια.

«Χρυσές» δουλειές κάνουν τα ενεχυροδανειστήρια αυτοκινήτων και σκαφών, που έχουν ανοίξει στην Ελλάδα, παρέχοντας δάνειο έως και 50.000 ευρώ, χωρίς ελέγχους και εκκαθαριστικά σημειώματα, με ενέχυρο αυτοκίνητο ή σκάφος.

Κατ΄αυτόν τον τρόπο αποτελούν «σωσίβιο» για επιχειρηματίες και ιδιώτες, που αναζητούν άμεσα μετρητά, αλλά βρίσκονται στη μαύρη λίστα του «Τειρεσία» ή δεν μπορούν να δανειοδοτηθούν για άλλους λόγους.

Όπως επισημαίνουν άνθρωποι της αγοράς, το τελευταίο πεντάμηνο παρατηρείται αύξηση εκείνων που καταφεύγουν στα ενεχυροδανειστήρια αυτοκινήτων, οι οποίοι μάλιστα -όπως τονίζεται- είναι άτομα με υψηλό κάποτε εισόδημα.

Με ενέχυρο το όχημα, η «ανάσα» είναι δεδομένη για ένα τρίμηνο, με δικαίωμα ανανέωσης, βάσει σύμβασης που υπογράφεται αμέσως για να εκτελεστεί η εκταμίευση.

Ως εκ τούτου, Πόρσε, Λαμποργκίνι, πολυτελή γιότ, αλλά και «φιατάκια», μοτοσικλέτες, καθώς και φορτηγά, ενεχυριάζονται δίνοντας τη δυνατότητα, ανάλογα με την αξία και την κατάστασή τους, για άμεση ρευστότητα από 3.000, ποσά τα οποία, μαζί με μία επιβάρυνση, όταν παρέλθει ο συμφωνημένος χρόνος επιστρέφονται, όπως και το όχημα, στον ιδιοκτήτη.

Οι περισσότεροι πελάτες είναι ελεύθεροι επαγγελματίες που θέλουν να καλύψουν επιταγές και δεν έχουν δυνατότητα δανείου από τις τράπεζες, λέει γενικός διευθυντής εταιρείας ενεχυρίασης αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

«Το τελευταίο πεντάμηνο οι επαγγελματίες που έχουν αποταθεί σε εμάς έχουν αυξηθεί τουλάχιστον κατά 25%», προσθέτει και επισημαίνει ότι πολλοί είναι αυτοί που αντιμετωπίζουν δυσκολία στο να αποπληρώσουν το δάνειο.

«Ποσοστό 10% αυτών δεν μπορούν να επιστρέψουν τα χρήματα και να πάρουν πίσω το όχημα τους».

Βασική προστιθέμενη αξία είναι η ασφάλεια στη φύλαξη του οχήματος και η εχεμύθεια, που προσφέρουν οι εταιρείες που ενεχυριάζουν αυτοκίνητα.

Τα προσωπικά στοιχεία του πελάτη δεν τίθενται σε επεξεργασία και δεν γνωστοποιούνται σε τρίτους, ενώ εάν κριθεί απαραίτητο, το όχημα ή το σκάφος καλύπτονται και αφαιρούνται τα διακριτικά στοιχεία τους, όπως π.χ. οι πινακίδες.

Η αξιολόγηση του οχήματος, ή του σκάφους, γίνεται σύμφωνα με την αντικειμενική του αξία στη δεδομένη χρονική στιγμή της συναλλαγής. Αμέσως μετά, εγκρίνονται τα μετρητά.

Το ποσό δεν μπορεί να είναι μικρότερο των τριών χιλιάδων ευρώ, το μηνιαίο επιτόκιο είναι 0,75% και το ετήσιο 9%.

Βέβαια, σύμφωνα με το δημοσίευμα στο newscode.gr, εκτός από τον τόκο των χρημάτων ο πελάτης καλείται να πληρώσει και το κόστος φύλαξης του οχήματός του, πάρκινγκ και ασφάλιστρα με ΦΠΑ. οχήματος.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook