Πιο πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα ακόμα και από το σολωμό, ενισχυμένα με περισσότερες αντιφλεγμονώδη πολυφαινόλες από το κόκκινο κρασί και με κατά το ήμισυ ποσότητα πρωτεΐνης από το κοτόπουλο, τα καρύδια ακούγονται σαν σούπερ χημικό συμπλήρωμα διατροφής... και όμως μεγαλώνουν στα δέντρα! Άλλοι ξηροί καρποί συνδυάζουν μονάχα ένα ή δυο από τα παραπάνω χαρακτηριστικά!

Μια χούφτα από καρύδια ημερησίως λοιπόν, αποτελεί ιδανικό μικρογεύμα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Συνδυάστε τα με το γιαούρτι, μέλι και τα δημητριακά της επιλογής σας!

Μαριάννα Ε. Σταυρουλάκη
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος, ΜΡΗ
Βιογραφικό σημείωμα