Ήρθε λοιπόν η ώρα να κάνετε την εγγραφή σας σε ένα γυμναστήριο.

Ποια είναι όμως όλα αυτά που πρέπει να γνωρίζετε, για να κάνετε πραγματική απόσβεση των χρημάτων σας;

Πριν ξεκινήσετε είναι καλό να βάλετε έναν εφικτό προσωπικό στόχο, για την συχνότητα με την οποία θα προπονείστε. Μην βάζετε στόχους που είναι δύσκολο να συντηρήσετε μακροχρόνια.Τα καλύτερα και περισσότερα οφέλη της γυμναστικής εμφανίζονται μακροχρόνια. Η γυμναστική δεν είναι για άμεσα και γρήγορα αποτελέσματα αλλά για την διατήρηση και βελτίωση της υγείας μας. Οπότε 2-3 φορές την εβδομάδα, από μια μέχρι περίπου μιάμιση ώρα είναι αρκετό και εφικτό για όλους.

Τι χρειάζεστε λοιπόν από ένα γυμναστήριο :

1.Να είναι κοντά στο σπίτι σας.Έρευνες έχουν δείξει οτι η καλύτερη απόσταση, που βοηθάει στη μακροχρόνια διατήρηση της γυμναστικής, είναι αυτή που θα μπορούσατε να διανύσετε ακόμα και με τις παντόφλες του σπιτιού σας.Έτσι η απόσταση δεν θα είναι αποτρεπτική για την προπόνησή σας.

2.Να παρέχει συμβουλευτική καθοδήγηση από γυμναστή, ώστε να αποφύγετε πιθανούς τραυματισμούς και να αποκομίσετε τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη.

3.Να σας προσφέρει διάφορους τρόπους εκγύμνασης όπως βάρη, ελεύθερα και μηχανήματα, αίθουσα με διάφορα ομαδικά προγραμμάτα όπως αεροβική, χορό και ίσως yoga και pilates. Έτσι δεν θα βαρεθείτε εύκολα και γρήγορα.

4.Σημαντικό προσόν είναι η ύπαρξη σάουνας ή/και χαμάμ. Η χρήση σάουνας θα σας ξεκουράσει, θα καθαρίσει το δέρμα σας, θα αποτοξινώσει τον οργανισμό σας και θα προετοιμάσει το μυικό σας σύστημα για την επόμενη προπόνησή σας.

5.Το κλίμα του γυμναστηρίου. Σας ενδιαφέρει ένας χώρος με μέσους αθλούμενους όπως ακριβώς είστε και εσείς. Τα πολύ εξειδικευμένα γυμναστήρια ίσως να μην είναι τα καταλληλότερα για εσάς εκτός και αν παρέχουν ειδικά τμήματα αρχαρίων ώστε να είναι πιο ομαλή η ένταξή σας.

Αφού λοιπόν βρείτε όλα όσα πραγματικά σας ενδιαφέρουν και σας κεντρίσουν το ενδιαφέρον, μην ξεχάσετε να ρωτήσετε, αν σας συμφέρει η τιμή!

Σημάδης Θεόδωρος
Personal Trainer-Group Exercise Trainer