Οι θερμίδες που καταναλώνουμε κατά τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου προκύπτουν από την πρόσθεση του συνολικό θερμιδικού κόστους των διάφορων δραστηριοτήτων που πραγματοποιούμε στο βασικό μεταβολισμό μας.

Ο μαγικός αυτός αριθμός που προκύπτει, είναι οι θερμίδες που πρέπει να καταναλώσουμε κατά τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου μας για να διατηρήσουμε το σωματικό μας βάρος. Έτσι η μείωση ή η αύξηση μπορεί να φέρει και τα ανάλογα αποτελέσματα στην ζυγαριά.

Ο στόχος πάντα είναι αυτός ο μαγικός αριθμός! Αν σε κάποιο γεύμα καταναλώσουμε περισσότερες θερμίδες, αλλά σε ένα άλλο γεύμα της ημέρας περιορίσουμε τις θερμίδες τότε ισοσταθμίζεται η κατάσταση.

Πιο απλά, συνήθως το μεσημέρι καταναλώνετε π.χ. 450 θερμίδες και κάποια στιγμή σας τύχει ένα πιο βαρύ φαγητό το οποίο αποδίδει 600 θερμίδες, τότε αν στο βραδινό σας φάτε 150 λιγότερες θερμίδες δεν θα έχετε φόβο ότι θα αυξηθεί το βάρος σας.

Η αλήθεια είναι οτι ο οργανισμός βρίσκετε σε μία συνεχή απόδοση και αποδοχή ενέργειας δηλαδή θερμίδων, αλλά η αντίληψη του 24ώρου είναι πιο εύκολη για τον υπολογισμό και την οργάνωση των γευμάτων μας άρα και τον έλεγχο του βάρους μας.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα