Η λαική και οι πάγκοι των μανάβικων έχουν γεμίσει με όμορφες και θρεπτικές γλυκοκολοκύθες που σας προτρέπουμε να δοκιμάσετε στο διαιτολόγιο σας!

Τα σπόρια της όμως γιατί να πάνε χαμένα; Εξάλλου αγαπημένο κέρασμα με το ποτό αλλά και υγιεινό σνακ, εφόσον είναι ανάλατοι, είναι οι κολοκυθόσποροι!

Γιατί να μην τους φτιάξετε μόνες σας αφού έχετε τα υλικά;

Αφαιρέστε τους σπόρους από την κολοκύθα και καθαρίστε τους από τις ίνες που τους ενώνουν.

Σκουπίστε τα με χαρτί της κουζίνας και απλώστε τα να στεγνώσουν για περίπου μια μέρα.

Προθερμάνετε το φούρνο σας περίπου στους 80 βαθμούς και ψήστε τους για 15- 20 λεπτά.

Τοποθετήστε τους σε λαδόκολλα και ανακατέψτε 1-2 φορές ώστε να ψηθούν όλοι οι σπόροι ομοιόμορφα.

Μην ξεχνάτε: ότι τα 100γραμμάρια αποδίδουν περίπου 450 θερμίδες, οπότε πρέπει να αντισταθείτε στην υπερκατανάλωση! Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα