Έρευνες δείχνουν πως τα άτομα που συνηθίζουν να τρώνε αργά βραδινό τείνουν να έχουν υψηλότερο βάρος από τα άτομα που αφήνουν να μεσολαβήσει αρκετό χρονικό διάστημα μεταξύ του βραδινού γεύματος και του ύπνου.

Επιπλέον, τα άτομα που τρώνε αργά το βραδινό τους γεύμα μπορεί να πάρουν διπλάσιο βάρος απ’ ότι αν κατανάλωναν το ίδιο γεύμα αρκετά νωρίτερα σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Northwestern.

Προσπαθήστε να καταναλώνετε το βραδινό σας αρκετά νωρίς ώστε να μεσολαβήσει τουλάχιστον ένα τρίωρο πριν πάτε για ύπνο και βάλτε σε τάξη τα γεύματα σας. Αν δεν είναι εφικτό να αλλάξετε ωράριο γευμάτων προσπαθήστε να κρατήσετε μια καλύτερη κατανομή και επιλέξτε ένα ελαφρύ βραδινό.

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα