Μύθος

Υπάρχει μία λανθασμένη εντύπωση ότι δεν χάνετε λίπος αν δεν πεινάμε. Ορισμένοι δεν μπορούν να φανταστούν καθόλου την πιθανότητα ότι μπορούν να επιτύχουν τον στόχο τους αλλά ταυτόχρονα να μην ακούνε την κοιλίτσα τους να γουργουρίζει! Πάνε αυτές οι εποχές! Πλέον κάνουμε ΔΙΑΤΡΟΦΗ!

Δηλαδή, δεν ακολουθούμε υποθερμιδικές δίαιτες που εξαντλούν και την υπομονή μας και τον οργανισμό μας. Έχουμε μικρά και συχνά γεύματα που γεμίζουν το στομάχι μας και κρατάνε τα επίπεδα του σακχάρου αίματος σε φυσιολογικά επίπεδα. Είναι σημαντική η ύπαρξη ισορροπίας όσο αφορά τα μακροθρεπτικά συστατικά, δηλαδή υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη γιατί το καθένα με τον τρόπο του συμβάλλει στο να νιώθουμε χορτάτοι.

Κυρίως δίνουμε έμφαση στην κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης και άφθονων λαχανικών που μας προσφέρουν καθημερινά τις απαραίτητες φυτικές ίνες για μακροχρόνιο και επαρκή κορεσμό.

Το φυσιολογικό και αναμενώμενο είναι να πεινάμε αλλά και να καταναλώνουμε τροφή ανά 2-4 ώρες.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα