Η ομάδα των δημητριακών σύμφωνα με την Πυραμίδα της Διατροφής πρέπει να αποτελεί την βάση την διατροφή μας.

Δηλαδή να έχουμε κατά την διάρκεια της ημέρας συμπεριλάβει στο διαιτολόγιο μας αρκετές μερίδες από τα τρόφιμα που την απαρτίζουν (η ποσότητα εξαρτάται από τις ημερίσιες θερμιδικές ανάγκες του καθένα), ώστε να καλύψουμε τις ενεργειακές μας ανάγκες καθώς και σημαντικό ποσοστό των ημερήσιων αναγκών μας σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Πολλές φορές τίθεται το δίλημμα ποια είναι η πιο θρεπτική επιλογή για να έχω στο διαιτολόγιο μου.

Εμείς σας παρουσιάζουμε μερικές συγκρίσεις ώστε να μπορέσετε να προσφέρετε το καλύτερο για εσάς και την οικογένεια σας.

Επιλέξτε

Ψωμί ολικής άλεσης             αντί      Λευκού ψωμίου
Ζυμαρικά ολικής άλεσης      αντί      Ζυμαρικών λευκού σίτου
Μούσλι                                  αντί      Δημητριακών με φρούτα
Αναποφλοίωτο ρύζι              αντί      Λευκού ρυζιού
Πλιγούρι                                αντί      Κους- κους ή ρυζιού
Κριτσίνια ολικής ή βρώμης   αντί      Κριτσίνια σίτου
Κράκερς ολικής ή βρώμης   αντί      Κράκερς σίτου
Χυλοπίτες, παραδοσιακές   αντί       Νουντλς
Τραχανάς                            αντί       Κριθαράκι σίτου
Παξιμάδι κριθαρένια            αντί       Παξιμάδι σίτου

Καλά και υγιεινά μαγειρέματα!

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
(Βιογραφικό σημείωμα)