Η ανάγκη για κάλυψη των αναγκών σε ασβέστιο είναι μεγάλης σημασίας για την υγεία μας. Όμως υπάρχουν περιπτώσεις που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να καταναλώσουν γαλακτοκοµικά προϊόντα, όπως άτομα που νηστεύουν ή πάσχουν από δυσανεξία στη λακτόζη ή απλά δεν τους αρέσουν τα γαλακτοκοµικά προϊόντα.

Οπότε, θα πρέπει να καλυφτούν οι ανάγκες από εναλλακτικές επιλογές γεγονός που φαντάζει σε πολλούς ακατόρθωτο αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ εύκολο. Τι θα πρέπει να κάνετε;

Ξεκινήστε καταναλώνοντας συχνότερα ψάρια που τρώγονται και τα κόκαλα τους, όπως οι σαρδέλες και ο γαύρος.

Προσθέστε πιο συχνά στο διαιτολόγιο σας όσπρια και μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε σε κάθε ευκαιρία πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Επίσης επιλέξτε ξηρούς καρπούς όπως τα αμύγδαλα για ένα υγιεινό σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο. Εναλλακτικά, καταφύγετε σε ροδάκινα, πορτοκάλια και σύκα.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
(Βιογραφικό σημείωμα)