Ο ιδιοκτήτης ιταλικού εστιατορίου στο Orlando της Φλόριντα, αποφάσισε να απολύσει τους υπάλληλούς του με sms.

Οι εργαζόμενοι στο κατάστημα δήλωσαν ότι δεν είχαν λάβει καμία προειδοποίηση για την επικείμενη απόλυση τους, που έλαβε χώρα την 4η Ιουλίου.

Το ιταλικό εστιατόριο Barducci\’s έκλεισε, χωρίς να αποζημιώσει κανέναν από τους εργαζομένους του. Μία εξ αυτών , η Jodi Jackson, ανέφερε: \”Είναι ανήθικο και δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν είχε το θάρρος να μας το πει πρόσωπο με πρόσωπο\”.

Το μήνυμα της απόλυσης έγραφε: \”Δυστυχώς πρέπει να σας ενημερώσω ότι αναγκαζόμαστε να κλείσουμε το Barducci\’s άμεσα\”.

Πέραν των αποζημιώσεων που περιμένουν να λάβουν οι πρώην υπάλληλοι, πολλοί πελάτες καταγγέλλουν από μέρους τους τον ιδιοκτήτη Gregory Kennedy, καθώς λίγο πριν το \”λουκέτο\”, είχαν προλάβει να αγοράσουν κουπόνια Groupon για να δειπνήσουν στο εστιατόριο και τα οποία δεν θα εξαργυρώσουν ποτέ.

Το site wftv.com που έφερε στη δημοσιότητα την κυνική απόλυση, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον ιδιοκτήτη. Μετά από πολλές αποτυχημένες απόπειρες, εκείνος επικοινώνησε με τους δημοσιογράφους. Με ποιον τρόπο; Μα με sms φυσικά, και πάλι.

\”Δυστυχώς πολλές επιχειρήσεις αναγκάζονται να κλείσουν στο Orlando, ειδικά στον τομέα της εστίασης\”, έγραφε χαρακτηριστικά. \”Προσπαθώ να διευθετήσω το ζήτημα των αποζημιώσεων το συντομότερο δυνατό\”, κατέληγε.

Από τη δική της μεριά, η εταιρεία Groupon, ανακοίνωσε ότι θα αποζημιώσει τους πελάτες που αγόρασαν κουπόνι για το Barducci\’s, πιθανότατα με κάποιο άλλο εκπτωτικό κουπόνι.

news247.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook