Mε μεγάλη αποτελεσματικότητα λειτουργούν τα τρία πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen

Mε μεγάλη αποτελεσματικότητα λειτουργούν τα τρία πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, έχοντας μέχρι στιγμής επιτύχει να αναβαθμίσουν την ποιότητα και εξυπηρέτηση των πελατών, προσφέροντας μια «Σύγχρονη Τραπεζική Εμπειρία».

Επισημαίνεται ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά τους πρώτους δύο μήνες λειτουργίας τους ξεπέρασαν κατά πολύ τους στόχους που είχαν τεθεί από την Τράπεζα.

Οι συναλλαγές στο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branches (ακόμη και το Σάββατο) καθιστούν δυνατές συναλλαγές που μέχρι πρότινος δυσκόλευαν εν γένει τη λειτουργία, κυρίως των επιχειρήσεων. Τέτοιες είναι η εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές με απόλυτη αμεσότητα μέσω μετρητών ή επιταγών, αλλά και η κατάθεση ημερήσιων εισπράξεων με άμεση πίστωση εταιρικών λογαριασμών. Ιδιαίτερα θετική είναι και η ανταπόκριση πελατών μεγαλύτερης ηλικίας που εξοικειώνονται γρήγορα με τις αυτοματοποιημένες συναλλαγές.

Ποσοτικά στοιχεία

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα βοήθησαν σημαντικά στην απορρόφηση αναμονής στα ταμεία των κοντινών καταστημάτων. Είναι χαρακτηριστικό πως το κατάστημα e-branch στο Χαλάνδρι, κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας του, συγκέντρωσε το 39% των καθημερινών συναλλαγών σε σχέση με τις συναλλαγές στο κοντινό τραπεζικό κατάστημα, ενώ το 35% των συναλλαγών που διενεργούνται σε αυτά τα καταστήματα (εκτός των συναλλαγών ATM) έγιναν με την πρωτοποριακή υπηρεσία «Ταμίας από Απόσταση».

Διάκριση

Ο συνδυασμός της σύγχρονης αρχιτεκτονικής με τις τεχνολογικές καινοτομίες δημιούργησε ένα φιλικό, οικείο και μοντέρνο περιβάλλον, απόλυτα προσιτό προς όλους τους πελάτες. Σε διάστημα 2 μηνών από τη λειτουργία των e-branches,  η Τράπεζα Πειραιώς απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στην τελετή απονομής των Retail Interiors Awards 2016. Πιο συγκεκριμένα, η Τράπεζα απέσπασε δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες “Design & Technology” και “Best Interior – Non Food Retail/Τραπεζική Λιανική».

Οι υπηρεσίες της «Σύγχρονης Τραπεζικής Εμπειρίας

Μια από τις πιο πρωτοποριακές καινοτομίες του e–branch είναι ο «Ταμίας από Απόσταση». Σε ειδικό χώρο στο κατάστημα υπάρχει οθόνη μέσω της οποίας με video κλήση και άρα «ζωντανή» συνομιλία, ο πελάτης