Συνάντηση με τα μέλη του προεδρείου του Πολιτιστικού Συλλόγου Καρτερού είχε ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Ηράκλειο-Ενεργοί Πολίτες» Ηλίας Λυγερός, συνοδευόμενος από τη δημοτική σύμβουλο Μαρία Καλουδιώτη.

Στη διάρκεια της συζητήθηκαν όλα τα ανοικτά ζητήματα που ταλανίζουν την περιοχή και για τα οποία, παρότι έχουν τεθεί υπόψη της Δημοτικής Αρχής του Ηρακλείου, δεν έχουν δρομολογηθεί λύσεις.

Οι «Ενεργοί Πολίτες» συμφωνούν και στηρίζουν το αίτημα των κατοίκων του Καρτερού να ενταχθεί η περιοχή τους στο σχέδιο πόλεως, με ταυτόχρονη οριοθέτηση των ρεμάτων αλλά και να κατασκευαστεί, όπως ζητούν, γέφυρα στο ποτάμι, σε μια από τις δύο παράλληλες οδούς της ΕΟ, ώστε να συνδεθεί ο δυτικός με τον ανατολικό Καρτερό.

Η κατασκευή αποχετευτικού δικτύου αλλά και δικτύων ομβρίων υδάτων κρίνεται επίσης επιβεβλημένη όπως και η διευθέτηση του ζητήματος που ανακύπτει στις περιοχές του Καρτερού, της Πρασσάς και της Καλλιθέας με την δυσοσμία και τα έντομα  που προέρχονται από τη μονάδα περισυλλογής και κομποστοποίησης απορριμμάτων στη ΒΙΠΕΗ.

Οι κάτοικοι του Καρτερού  περιμένουν εναγωνίως να προωθηθεί η λειτουργία του εξατάξιου δημοτικού σχολείου, που έχει εγκρίνει από το 2011 το Υπουργείο Παιδείας, τώρα που ανακοινώθηκε η παραχώρηση του Στρατοπέδου Μπετεινάκη  έτσι ώστε να μη χαθεί η ευκαιρία για το σχολείο εφόσον διαθέσιμη έκταση πλέον υπάρχει.

Σε συνέχεια αυτού, βλέπουν ως θετική την πρόταση των «Ενεργών Πολιτών» για αξιοποίηση χώρου αποθήκευσης πολεμικού υλικού του Β Παγκοσμίου Πολέμου, που βρίσκεται εντός των ορίων του Καρτερού, ώστε να μπορούν να τον επισκέπτονται μαθητές και όσοι πολίτες το επιθυμούν.

Ο Καρτερός διαθέτει ένα εκτεταμένο παραθαλάσσιο μέτωπο, από την Φλωρίδα ως την Ακτή, το οποίο παραμένει επί της ουσίας αναξιοποίητο , κατάσταση  που αναγνωρίζεται και από τους «Ενεργούς Πολίτες» πως πρέπει να αλλάξει έτσι ώστε και οικονομικά να αναπτυχθεί ο τόπος αλλά και να αποφευχθούν στο μέλλον περιστατικά ρύπανσης, όπως αυτό που ζήσαμε πέρυσι το καλοκαίρι.

Μεταξύ των θεμάτων που τέθηκαν στον κ Λυγερό ήταν τέλος αυτά της διαμόρφωσης οργανωμένου  κάμπινγκ στο χώρο όπου σήμερα βρίσκονται αυθαίρετα τοποθετημένα τροχόσπιτα αλλά και η συνένωση του Καρτερού σ’ ένα δήμο ώστε να πάψει να είναι διχοτομημένος.