Η νέα καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού με τίτλο «Oh My Greece | Unlock the Feeling» παρουσιάστηκε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019, στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα να δίνουν το παρών. 

Το video γυριστηκε απο την εταιρεία DTMH για λογαριασμό της Marketing Greece, σε σκηνοθεσία του γνωστού Μιχάλη Μπέκου. H παραγωγη ειχε γυρισματα στις Κυκλαδες, στα Μετεωρα, στην Αθηνα και το Σουνιο ενω ενα μεγαλο μερος της γυριστηκε στην Κρητη. 

Το location service για την Κρήτη είχε αναλάβει η Χανιώτικη εταιρεία "Fixer in Crete" και συμμετείχαν πολλοί Κρητικοί.

Με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς, η νέα καμπάνια της Marketing Greece μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της χώρας μας και «αποκρυπτογραφεί» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα.


O Θανάσης Παπαθανασίου, Creative Chairman της διαφημιστικής εταιρείας Frank & Fame, που κέρδισε το διαγωνισμό της δημιουργικής ιδέας και υλοποίησε την καμπάνια, εστίασε στο συναίσθημα και τις εμπειρίες τονίζοντας ότι «η νέα ταινία αποτυπώνει τη μαγεία της χώρας μας, που δεν περιορίζεται απλά σε αυτό που βλέπεις αλλά κυρίως σε αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι».

Η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών, καθώς για τις ανάγκες υλοποίησής της η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, το οποίο παραμένει ανοικτό έως τέλος Σεπτεμβρίου, με απώτερο στόχο την εξάπλωση της καμπάνιας στο διεθνές κοινό.

Η παρουσίαση της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising και συντονιστή τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ κ. Γιάννη Ρέτσο. Ειδικότερα στη συζήτηση έλαβαν μέρος οι κ.κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, πρόεδρος AEGEAN, Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO Ομίλου Sani-Ikos, Κωνσταντίνος Βασιλείου, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Eurobank, Σταύρος Μήτσης, Managing Director του Ομίλου Mitsis Hotels, Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της GRECOTEL, Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

«H Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς», δήλωσε σχετικά ο κ. Γιάννης Ρέτσος και συμπλήρωσε: «Ο τουρισμός έχει δυνατότητες για ακόμη καλύτερες μέρες, υπό την προϋπόθεση δημιουργίας νέων τουριστικών προϊόντων που είναι άμεσα συνυφασμένη με τη δημιουργία και ανάδειξη προορισμών. Η απαίτηση για συμπράξεις και συνεργασία γίνεται -περισσότερο από ποτέ- επιτακτική».

Δείτε φωτο απο τα γυρίσματα στα Χανιά