Πολλά χρόνια τώρα ακούω ότι το αεροδρόμιο Ηρακλείου δεν εκσυγχρονίζεται μιας και τα περισσότερα χρήματα που "βγάζει" ( ως ο δεύτερος σε κίνηση αερολιμένας της χώρας ) υποστηρίζει και χρηματοδοτεί την λειτουργία μικρότερων αεροδρομίων με χαμηλή μεν κίνηση αλλά στρατηγικής σημασίας.

Πρόκειται για αεροδρόμια κυρίως στα ακριτικά νησιά. Το ίδιο και το Αρχαιολογικό Μουσείο αλλά και η Κνωσός. Πακτολός χρημάτων, εκατοντάδες εκατομμύρια που φεύγουν από το νησί και τα οποία δεν βλέπουμε ξανά ούτε την σκιά τους.

Πρόσφατα έμαθα ότι το Υπ Πολιτισμού δεν έδινε μια ούτε για τα στοιχειώδη στην συντήρηση μνημείων όπως ο αρχαιολογικός χώρος της Κνωσού.Το ίδιο και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για το Νίκος Καζαντζάκης. Η πρόσφατη αναβάθμιση στις αίθουσες αναχωρήσεων, θυμίζω ότι έγινε από ιδιώτη έναντι ενοικίων για την εκμετάλλευση χώρου καταστημάτων.

Αφαιμάζουν την Χρυσή αγελάδα και την αφήνουν συνεχώς χωρίς τροφή και νερό. Αυτό συμβαίνει με την Κρήτη. Μήπως ήρθε η ώρα ο ΒΟΑΚ να χρηματοδοτηθεί από τα διόδια άλλων περιοχών.

Όπως π.χ η Αττική Οδός που σύντομα θα έχει επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης. Εκεί πληρώνουν περίπου 300.000 αυτοκίνητα που διέρχονται. Κανείς μέχρι σήμερα δεν το σκέφτηκε ή κανείς από τους δικούς μας (τοπικούς) "σοφούς" άρχοντες δεν το απαίτησε ; Μήπως ήρθε η ώρα ; ; ;

Σήμερα είναι μια χρυσή ευκαιρία. Ισως και η τελευταία εξαιτίας κυρίως της εντοπιότητας του πρωθυπουργού που ξέρει στην πράξη τι σημαίνει ΒΟΑΚ.

Είμαι αισιόδοξος ότι αυτή τη φορά θα τα καταφέρουμε να αποκτήσουμε αυτό που δικαιωματικά μας ανήκει και που είναι αυτονόητο. Ένα σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο με ή χωρίς διόδια.

Κωνσταντίνος Συλιγάρδος