Παρουσίαση προγράμματος τουριστικής προβολής του Νομού Χανίων, παρουσία Του Υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη και του ΓΓ του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη.

Ειδική εκδήλωση του προγράμματος τουριστικής προβολής του Νομού Χανίων πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή (29/11) το μεσημέρι στον πολυχώρο «Μίκης Θεοδωράκης», στην πλατεία Κατεχάκη, στο παλιό λιμάνι.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και σε αυτήν συμμετείχαν, φορείς της πόλης, επιχειρηματίες, εκπρόσωποι συλλόγων που άπτονται με τον τουρισμό. Την εκδήλωση διοργάνωσαν η Ενωση Ξενοδόχων Νομού Χανίων, η Fraport Greece, η Aegean, η Eurobank και η Marketing Greece στo πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά σε συνδιοργάνωση του Δήμου Χανίων. 

Επί της ουσίας πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του πρόγραμματος τουριστικής προβολής του Νομού Χανίων, ενόψει και της νέας χρονιάς, αλλά έγινε ένας απολογισμός των πεπραγμένων της χρονιάς που μας πέρασε. Προβλήθηκαν μάλιστα τα νέα σποτάκια που αφορούν τα Χανιά, των οποίων την πρωτοβουλία παραγωγής τους την είχε ο ΕΟΤ.

Θεοχάρης: Εθνική υπόθεση ο ελληνικός τουρισμός

Ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης κατά το χαιρετισμό του στην εκδήλωση τόνισε: ” Ο Ελληνικός Τουρισμός αποτελεί Εθνική υπόθεση. Μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία η εκδήλωση που γίνεται σήμερα στα Χανιά που, κατόπιν της πρωτοβουλίας της Ένωσης Ξενοδόχων φέρνει εδώ πολλούς ιδιωτικούς φορείς που τους έχουμε ανάγκη. Συνήθως αυτή είναι μεγάλη μας δυσκολία να συννεννοηθούμε και να συνεργαστούμε. Επίσης σημαντικό ότι αυτή η τουριστική προβολή γίνεται με σύγχρονα μέσα, ψηφικά, και με χαμηλά κόστη”.

Όπως επεσήμανε ο Υπουργός Τουρισμού, η κυβέρνηση προχωράει στο χωροταξικό της Κρήτης, παρά τογεγονός ότι το χωροταξικό Κρήτης και Ιωαννίνων προέβλεπε ήπια τουριστική ανάπτυξη, κάτι που φυσικά, όπως επεεσήμανε ο κ. Θεοχάρης δεν είναι εφικτό να συμβεί σε μαι περιοχή με τεράστια τουριστική κίνηση όπως η Κρήτη. Τόνισε δε ότι, “η διαβούλευση με ιδιωτικούς φορείς συνεχίζεται. Το χωροταξικό σε 1.5 χρόνο θαχει ολοκληρωθεί και αυτό ανοίγει νέες προοπτικές και για τον τουρισμό στο νησί”.

Την ίδια στιγμή (και ήταν κάτι που το ανέφερε και στη σύσκεψη που έγινε νωρίτερα στο ΕΒΕΧ, ο Υπουργός Τουρισμού δεν ήταν καθόλου αισόδοξος στο αίτημα που υπάρχει για τη λειτουργία ραντάρ προσέγγισης στο αεροδρόμιο Χανίων, λόγω “ειδικών συνθηκών” που προκύπτουν, ωστόσο γίνεται προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.

H δήλωση του Υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη:

Φραγκάκης: “Προτεραιότητα μας να εξελίξουμε τον τουρισμό εμπειρίας και να μεγάλώσουμε την τουριστική περίοδο”

Από την πλευρά του, ο ΓΓ του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε ότι: “ο τόπος μας έχει πολλά πράγματα να αναδείξει. Σαν Υπουργείου Τουρισμού και σαν ΕΟΤ έχουμε θέσει ως προετραιότητα μας να εξελίξουμε τον τουρισμό εμπειρίας και να μεγάλώσουμε την τουριστική περίοδο”.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ προσέθεσε επίσης κατά το χαιρετισμό του ότι για πρώτη φορ, η καμπάνια του ΕΟΤ ξεκινά τον Ιανουάριο και ότι έχει δύο χαρακτηριστικά: ότι γίνεται με ψηφιακό τρόπο, με σύγχρονες δηλαδή μεθόδους τεχνολογίας και ότι το περιεχόμενο του διαμορφώνεται ανάλογα με το Μέσο στο οποίο απευθύνεται. 

Η δήλωση του ΓΓ του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη:

Την εκδήλωση χαιρέτισαν επίσης ο Αντιπεριεφεριάρχης Χανίων Νίκος Καλογερής και ο εντεταλμένος σύμβουλος της Περιφέρειας Κρήτης σε θέματα τουρισμού Κυριάκος Κώτσογλου. Μάλιστα ο κ. Καλογερής ανέφερε πως η Περιφέρεια έχει συμβάλει ποικιλοτρόπως στην προβολή του τουριστικού προϊόντος, ενώ έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει προσπάθειες για τη βελτίωση των υποδομών, ζήτημα που αποτελεί “ακρογωνιαίο λίθο” για την ποιότητα του τουρισμού σε κάθε περιοχή.

Η δήλωση του Αντιπεριφερειάρχη Χανίων Νίκου Καλογερή:

Πρώτος χαιρέτισε την εκδήλωση ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Χανίων που αναφέρθηκε στην έλλειψη υποδομών στα Χανιά και στη δυσαρέσκεια που προκύπτει από επισκέπτες για προβλήματα στις υποδομές, προβλήματα με το περιβαλλον στο κομμάτι της καθαριότητας κτλ.Επεσήμανε δε το ζήτημα με το φορολογικό ποπυ έχει μείνει πίσω στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι απαιτείται μείωση στον φορολογικό συντελεστή.  

Η Marketing Greece έπειτα από 3 χρόνια συνεχούς και επιτυχημένης συνεργασίας με την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων προχώρησε στη δημιουργία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» με τις Fraport Greece, AEGEAN και Eurobank να ανταποκρίνονται θετικά στο κάλεσμα της εταιρείας, αναπτύσσοντας ένα νέο δυναμικό μοντέλο συνεργασίας.

Μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες δράσεις, το πρόγραμμα προβολής της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά», έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπειριών που υποστηρίζουν την επίσκεψη στην ευρύτερη περιοχή των Χανιών και εκτός καλοκαιρινής σεζόν, λειτουργώντας υποστηρικτικά στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα δράσεων της ευρύτερης περιοχής των Χανίων, περιλαμβάνει:

  • Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας την πληθώρα των εμπειριών που προσφέρουν τα Χανιά δημιουργήθηκαν συνολικά τέσσερα (4) Videos, με γυρίσματα που πραγματοποιηθήκαν στον προορισμό και πρωτότυπη μουσική επένδυση που γράφτηκε αποκλειστικά για τα video.
  • Προβολή εκδηλώσεων των Χανίων: στο ειδικά σχεδιασμένο event calendar  που φιλοξενείται στο Discovergreece.com, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς αναδεικνύοντας την πόλη των Χανίων αλλά και λιγότερο γνωστών προορισμών και χωριών.
  • Ψηφιακή καμπάνια: Για μια εβδομάδα, στα τέλη Σεπτεμβρίου, ο cinematographer Μανώλης Αρμουτάκης ταξίδεψε στα Χανιά και μέσα από τα Social Media του Discovergreece.com «ταξίδεψε» το ταξιδιωτικό κοινό στον προορισμό και ανέδειξε τις βιωματικές εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός από την άνοιξη ως το φθινόπωρο. Παράλληλα, το δεύτερο «κύμα» ψηφιακής προβολής του προορισμού μέσα από το Discovergreece.com και το οικοσύστημα του, θα πραγματοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2020.
  • Ενέργειες δημοσιότητας: ένα ομαδικό ταξίδι με τέσσερις bloggers και οκτώ (8) individual media & bloggers ταξίδια από οκτώ (8) στοχευμένες αγορές ανέδειξαν τον τρόπο ζωής, τη γαστρονομία, το φυσικό τοπίο αλλά και τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης έγινε η προβολή τεσσάρων τουριστικών σποτ που δημιούργησε ο ΕΟΤ, ενώ ακολούθησε πάνελ στο οποίο συμμετείχαν οι εκπρόσωποι των εταιρειών που διοργάνωσαν την εκδήλωση και στο οποίο ακούστηκαν απόψεις, απορίες και σκέψεις για τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος στα Χανιά.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook