Η «γρήγορη δίαιτα» δεν περιλαμβάνει συγκεκριμένες τροφές.

Η 5:2 δεν περιλαμβάνει μάλιστα συγκεκριμένες τροφές. Τις 5 «καλές» μέρες τρώτε ό,τι θέλετε, ό,τι θα κάνατε κανονικά στην καθημερινότητά σας σε επίπεδο διατροφής δηλαδή.

Το μυστικό κρύβεται στις 2 μέρες της νηστείας, όπου οι θερμίδες πρέπει να πέσουν στο 1/4 των ημερήσιων αναγκών, 500 θερμίδες για τις γυναίκες και 600 για τους άντρες.

Ακόμα και η επιλογή των 2 ημερών τη βδομάδα είναι στη διακριτική σας ευχέρεια, φτάνει να μεσολαβεί ανάμεσά τους τουλάχιστον μία μέρα κανονική διατροφής. Φτάνει να μην αντισταθμίζουμε τις μέρες νηστείας με τρελά φαγοπότια. Και καλό είναι φυσικά να τη συνδυάζουμε και με λίγη γυμναστική…

Πριν ξεκινήσει κάποιος μία δίαιτα θα πρέπει να έχει συμβουλευτεί το διαιτολόγο του.

Πηγή: newsbeast.gr