Νέα ερώτηση και αίτηση κατάθεσης έγγραφων κατέθεσε ο Χάρης Μαμουλάκης για την σύμβαση δανειοδότησης του αεροδρομίου Ηρακλείου.

Δεν κατέθεσε στη Βουλή τη σύμβαση δανειοδότησης του Ελληνικού δημοσίου που δεσμεύει την έκταση του αεροδρομίου Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» για την χρηματοδότηση μέρους του αεροδρομίου Καστελλίου, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής.

Αναλυτικά το δελτίο τύπου του Χάρη Μαμουλάκη

Περιφρονώντας την Κοινοβουλευτική διαδικασία, ο αρμόδιος Υπουργός απέφυγε να ανταποκριθεί στην σχετική Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, που είχε καταθέσει ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ν. Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, ζητώντας τη σύμβαση μαζί και με όλες τις εκθέσεις και τα σχετικά υπομνήματα που συνοδεύουν την σύμβαση.

Γι’ αυτό και ο Χάρης Μαμουλάκης κατέθεσε εκ νέου τη σχετική Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, τονίζοντας σε δήλωσή του: «Περιμέναμε από την Κυβέρνηση ΝΔ να δείξει μεγαλύτερη ευαισθησία σ’ ένα θέμα που απασχολεί το σύνολο της τοπικής κοινωνίας. Να αισθανθεί την ανάγκη να ενημερώσει για όσα η ίδια αποφάσισε, ερήμην των τοπικών φορέων. Δυστυχώς, ο κ. Καραμανλής επιδεικνύει μια αλαζονική συμπεριφορά και δεν καταδέχεται καν να ανταποκριθεί σε μια θεσμοθετημένη κοινοβουλευτική διαδικασία. Αν νομίζει όμως ότι θα το αποφύγει, πλανάται πλάνην οικτράν. Ευελπιστώ ότι στην δεύτερη κατάθεση της ίδιας Ερώτησης και της σχετικής Αίτησης θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, αλλά και του ρόλου του, θα μας παρουσιάσει το περιβόητο αυτό μνημόνιο και θα μας απαντήσει:

1ον Σε ποιόν ανήκει ιδιοκτησιακά η έκταση του πρώην αεροδρομίου Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης»;

2ον Σε περίπτωση μη διαλεύκανσης του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της έκτασης του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης», θα σταματήσει το έργο του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου Καστελλίου;

3ον Με ποιόν τρόπο επιδιώκει η Κυβέρνηση να εμπλέξει τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης του νησιού και της πόλης στο έργο της ανάπλασης της περιοχής; 

4ον Τι μορφή σκοπεύει η Κυβέρνηση να δώσει στην αστική ανάπλαση στην περιοχή του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης»; 

5ον Εφόσον τελικά η πρόθεση της κυβέρνησης είναι να ενσωματώσει τις ιδέες του ιδιωτικού τομέα για την εκμετάλλευση της έκτασης του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης» γιατί δεν το κάνει μέσα από την διαδικασία του «ανταγωνιστικού διαλόγου», όπως προβλέπεται στο θεσμικό πλαίσιο τόσο για τα δημόσια έργα όσο και για τις συμβάσεις παραχώρησης;

Αν ο Υπουργός δεν το πράξει και τώρα, θα είναι υπόλογος απέναντι στους πολίτες και τους φορείς του Ηρακλείου, αλλά και όλης της Κρήτης»