Δείτε το βίντεο για τα νέα μέτρα που παίρνουν οι αλυσίδες ταχυφαγείων προκειμένου να προφυλαχθούν οι διανομείς από τον κορωνοϊό

Ο διανομέας φαγητού έχει φτάσει στην διεύθυνση που του έχουν δώσει από το κατάστημα στο οποίο εργάζεται, για να παραδώσει την παραγγελία. Το κατάστημα επικοινωνεί με τον πελάτη προκειμένου να τον ρωτήσει αν επιθυμεί να ανέβει ο διανομές έως την πόρτα του διαμερίσματος ή αν προτιμά να κατέβει στην είσοδο για να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία.

Ο πελάτης επιλέγει το πρώτο και έτσι ο διανομέας φτάνει έως την εξώπορτα του διαμερίσματος.
Ζητά από τον πελάτη να σταθεί σε απόσταση μεγαλύτερη του 1,5 μέτρου και στη συνέχεια βγάζει ένα χάρτινο μενού από την τσάντα και το τοποθετεί πάνω στο χαλάκι της εξώπορτας.

Πάνω στο χαρτί θα ακουμπήσει την παραγγελία και θα ρωτήσει τον πελάτη με ποιο τρόπο θέλει να πληρώσει. Ο τελευταίος τον ενημερώνει ότι επιθυμεί να πληρώσει με κάρτα.

Η υπάλληλος του ταχυφαγείου θα τοποθετήσει το POS πάνω στο μενού και θα ζητήσει από τον πελάτη να περάσει ανέπαφα την κάρτα του, ενώ ταυτόχρονα κρατά τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας.

Σε άλλες περιπτώσεις, οι πελάτες επιλέγουν να πληρώνουν ηλεκτρονικά την παραγγελία τους και να την παραλαμβάνουν χωρίς να έρθουν καν σε επαφή με τον διανομέα, ζητώντας του να αφήσει τη σακούλα με το φαγητό σε μια καρέκλα ή σε ένα τραπεζάκι που έχουν αφήσει για αυτό το σκοπό έξω από το διαμέρισμα τους.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook