Αποστολή Βαλένθια: Κώστας Συλιγαρδος 

Με σημαντικές προκλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο μετά το πρώτο μεγάλο σοκ της Πανδημίας βρίσκεται ο Όμιλος Γκριμάλντι σε μια περίοδο που όλα δείχνουν διαφορετικά στις θαλάσσιες μεταφορές.

Μετά από ένα χρόνο απουσίας λόγω των περιοριστικών μέτρων όπου δεν υπήρξε περιθώριο  υλοποίησης της καθιερωμενης συνάντησης, ο κολοσσιαίος ναυτιλιακός Όμιλος δίνει ξανά το στίγμα των εξελίξεων μέσα από το 24ο Συνέδριο που φέτος έλαβε χώρα στην όμορφη πόλη της Βαλένθια στις Ισπανικες ακτές της Μεσογείου.

Νεα πλοία, νέες eco friendly τεχνολογίες είναι η προτεραιότητα των επιλογών του ομίλου με σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος. 
Στο φετινό συνέδριο προτεραιότητα στις εργασίες είχε το θέμα της απανθρακοποίησης των θαλάσσιων μεταφορών. 
Άλλωστε είναι γνωστό ότι ο Όμιλος τα προηγούμενα χρόνια έχει αναπτύξει καινοτόμες τεχνολογίες και τα πρώτα υβριδικά πλοία και άκρως οικολογικά  είναι γεγονός.

Αναφορικά με την χώρα μας και τις εξελίξεις στην ακτοπλοΐα και τους διαγωνισμούς για την αξιοποίηση μέσα από την ιδιωτικοποίηση των λιμένων, ο ίδιος ο επικεφαλής του Ομίλου Εμμανουελ Γκριμάλντι εμφανίστηκε ως επενδυτής διαρκείας, επαναλαμβάνοντας το ήρθαμε για να μείνουμε και θα μείνουμε.

Για τις εξελίξεις στην ακτοπλοΐα ο ίδιος τόνισε ότι «βλέπουμε πάντα τα δεδομένα και τις ευκαιρίες και πράττουμε» 
Ουσιαστικά δεν προδιέγραψε όμως πιθανές εξελίξεις για τα σχήματα Attica και ΑΝΕΚ. 

Εξεπέλυσε όμως αιχμές στην Cosco η οποία έχει εκτοξεύσει το τιμολόγιο στις παρεχόμενες υπηρεσίες από τότε που υλοποίησε την επένδυση στον Πειραιά με αποτέλεσμα αυτό να μετακυλίεται στον τελικό καταναλωτή. 


 


Ακολουθήστε το Flashnews στο Google News και στο Facebook