Το Hongqi L5 αποτελεί την τεχνολογική βιτρίνα της κρατικής αυτοκινητοβιομηχανίας FAW και δεν διστάζει να κοιτάξει τα μάτια τα πιο πολυτελή τετράτροχα προϊόντα που έχει να επιδείξει ο αυτοκινητικός κόσμος.

Τη δική της αυτοκρατορία στον κόσμο του αυτοκινήτου επιδιώκει να χτίσει η Κίνα, με τους εγχώριους κατασκευαστές να αυξάνονται με εκθετικούς ρυθμούς.

Η συντριπτική πλειονότητα των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών επικεντρώνονται στην κατασκευή low budget μοντέλων που θα απευθύνονται στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, διακρινόμενα για την προσιτή τιμή τους.

Εξαίρεση στον κανόνα συνιστά η εταιρεία Hongqi, η οποία ανήκει στον κινεζικό γίγαντα FAW, μια κρατική αυτοκινητοβιομηχανία που λογίζεται ως η μακροβιότερη (από το 1953) στη χώρα και έχει ως έδρα την πόλη Changchun.

Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, το γεγονός ότι τα τετράτροχα προϊόντα της Hongqi δεν λογίζονται ως ακριβά, αποκλειστικά, συγκρινόμενα με αυτά των εγχώριων κατασκευαστών, αλλά ανταγωνίζονται σε τιμές και τα μοντέλα κάποιων από των πιο premium κατασκευαστών, όπως είναι η Rolls-Royce.

Τεχνολογική βιτρίνα και πολιορκητικός κριός της Hongqi σε επίπεδο άνεσης και πολυτέλειας είναι το μοντέλο L5, μια απαστράπτουσα λιμουζίνα για VIP μετακινήσεις που πετάει στο γάντι σε ό,τι πιο premium έχει να επιδείξει ο κόσμος των τεσσάρων τροχών.

Με μήκος 5,55 μέτρα, πλάτος πάνω από 2,2 μ., ύψος 1,6 μ. και ένα μεταξόνιο 3,4 μ., το L5 συνιστά έναν πραγματικό γίγαντα που η όψη του κάνει να μοιάζουν μικρά μοντέλα όπως η Mercedes-Maybach S600 (5,2 μ. Μήκος).

Πληθωρικό είναι το αποτύπωμά του και στη ζυγαριά, η οποία δείχνει 3.150 κιλά, έναντι των “μόλις” 2.390 της λιμουζίνας-ναυαρχίδας του γερμανικού brand.

Για την κίνηση του κινεζικού θηρίου φροντίζει έναν 6λίτρος V12, που παρά τις ευμεγέθεις διαστάσεις του δεν αποδίδει πάνω από 408 ίππους και 550 Nm ροπής, πλαισιωμένος από 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Σχεδιαστικά το L5 υιοθετεί μια ρετρο-μοντέρνα αισθητική προσέγγιση, κληρονομώντας το σχεδιαστικό DNA της αρχέτυπης κρατικής λιμουζίνας, Hongqi CA770, η οποία παρήχθη το διάστημα 1966-1981 σε μόλις 847 κομμάτια.

Στο εσωτερικό είναι διάχυτες οι δερμάτινες επενδύσεις κρεμ χρώματος, διανθισμένες με κομψά πάνελ σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα σε μοτίβο λουλουδιών. 

Πρωταγωνιστική είναι και η παρουσία των πλήρως ψηφιακών οθονών, για τον πίνακα οργάνων (15,3”), το σύστημα πολυμέσων, αλλά και μιας τρίτης (8,0”) στο κάτω μέρος του ταμπλό από όπου ελέγχεται το σύστημα κλιματισμού αλλά και οι υπηρεσίες πλοήγησης.

Πολυτέλεια εκπέμπει και το τιμόνι, στο κέντρο του οποίου δεσπόζει ένα χρυσό ηλιοτρόπιο, που στην κινεζική κουλτούρα συμβολίζει τη μακροζωία και την καλοτυχία. 

Προοριζόμενο για τη μεταφορά πολιτικών και εκατομμυριούχων το μοντέλο πληροί τις πιο αυστηρές προδιαγραφές Luxury κινητικότητας, παρουσία τηλεοράσεων, οθονών στα πίσω καθίσματα, αλλά και άφθονων χώρων με ενδεικτικό αυτόν για τα γόνατα των πίσω επιβατών (1,1 μέτρα).

Το Hongqi L5 συνιστά ίσως το πολυτελέστερο αυτοκίνητο της Κίνας, για το οποίο αξιώνονται 780.000 δολάρια (695.500 ευρώ, όσα απαιτούνται δηλαδή για δύο Rolls-Royce Phantom.

Υπενθυμίζεται ότι η Hongqi σταδιοδρομεί εμπορικά και επί ευρωπαϊκού εδάφους, μέσω του Hongqi E-HS9

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook