Το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (Ι.Α.Κ.Ε.) ανακοινώνει τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού για τις βέλτιστες επιστημονικές εργασίες που υποβλήθηκαν και παρουσιάστηκαν στο 8 ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε από 8 έως 10 Ιουλίου, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, με θέμα «Κοινωνία, Εκπαίδευση και Πολιτική: Σχέσεις και ανασχέσεις».
Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού εξήγαγε η Επιτροπή Κριτών του Συνεδρίου, με βάση τα γενικά αποτελέσματα της ανώνυμης κρίσης των τελικών κειμένων των εργασιών. Η διαδικασία κρίσης έλαβε υπόψη ποιοτικά χαρακτηριστικά των εργασιών, στα επιμέρους κριτήρια: α) πρωτοτυπία, β) μεθοδολογία, γ) δομή, δ) περιεχόμενο, ε) συμπεράσματα.
Οι διακριθέντες ανά κατηγορία βράβευσης είναι οι παρακάτω:
ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
Α. Καλύτερη εργασία προπτυχιακών φοιτητών:
- Παπαναγιώτου Ζωγραφιά, Δήμου Αθανάσιος: Χωροθετώντας τους στόχους βιώσιμης
ανάπτυξης των Η.Ε.: Διαθεματική προσέγγιση (project) με τη χρήση εργαλείων
γεωπληροφορικής για μαθητές Α’ βάθμιας Εκπαίδευσης
Β. Καλύτερη επιστημονική εργασία μεταπτυχιακών φοιτητών: - Andreadou Evaggelia: Privacy issues in Augmented Reality
- Chasioti Vasiliki: Teacher leadership in Greek primary schools
- Μαυροπούλη Ειρήνη: Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης πολυπολιτισμικών τάξεων και η εφαρμογή της Θετικής Ψυχολογίας - Τζώτζου Μαρία: Διερεύνηση της στοχοθεσίας της ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των
εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα: σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις
Γ. Καλύτερη εργασία νέων επιστημόνων που παρουσιάζουν για πρώτη φορά μια
επιστημονική εργασία:
- Ιωαννίδου Σταματία, Χρυσικού Βασιλική, Καρτασίδου Λευκοθέα: Πρώιμη Εκπαιδευτική
Παρέμβαση με χρήση Κοινωνικών Ιστοριών σε συνδυασμό με την τεχνολογία της
Επαυξημένης Πραγματικότητας σε παιδί προσχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία - Μακρή Παναγιώτα, Σταμέλος Γεώργιος: Από τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης
στον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης: το ζήτημα της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών - Νικολοπούλου Αικατερίνη: Τα δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: δημόσιος και
ιδιωτικός λόγος
ΒΡΑΒΕΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Α. Κοινωνία και Εκπαίδευση: - Μακρή Παναγιώτα, Σταμέλος Γεώργιος: Από τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης
στον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης: το ζήτημα της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών - Τζώτζου Μαρία: Διερεύνηση της στοχοθεσίας της ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των
εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα: σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις
Β. Οικονομία και Εκπαίδευση: - Κολοκοτρώνης Φώτιος, Οτέμπερη Ηλιάννα, Καραχλή Αθηνά: Σχεδιασμός και υλοποίηση
διαδραστικού παιχνιδιού γνωριμίας με τα κυριότερα αξιοθέατα της Κομοτηνής από
εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κομοτηνής στο πλαίσιο του μαθήματος
Project
Γ. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις: - Andreadou Evaggelia: Privacy issues in Augmented Reality
- Chasioti Vasiliki: Teacher leadership in Greek primary schools
- Γιασιράνης Στέφανος: Χαρακτηριστικά των προγραμμάτων MOOCs που συμβάλλουν στην
επιτυχή ολοκλήρωσή τους - Ιωαννίδου Σταματία, Χρυσικού Βασιλική, Καρτασίδου Λευκοθέα: Πρώιμη Εκπαιδευτική
Παρέμβαση με χρήση Κοινωνικών Ιστοριών σε συνδυασμό με την τεχνολογία της
Επαυξημένης Πραγματικότητας σε παιδί προσχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία - Μαυροπούλη Ειρήνη: Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης πολυπολιτισμικών τάξεων και η εφαρμογή της Θετικής Ψυχολογίας - Νικολοπούλου Αικατερίνη: Τα δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: δημόσιος
και ιδιωτικός λόγος
Δ. Διδακτικές προτάσεις – Διδακτικά σενάρια: - Κολοκοτρώνης Φώτιος, Οτέμπερη Ηλιάννα, Καραχλή Αθηνά: Σχεδιασμός και υλοποίηση
διαδραστικού παιχνιδιού γνωριμίας με τα κυριότερα αξιοθέατα της Κομοτηνής από
εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κομοτηνής στο πλαίσιο του μαθήματος
Project - Παπαναγιώτου Ζωγραφιά, Δήμου Αθανάσιος: Χωροθετώντας τους στόχους βιώσιμης
ανάπτυξης των Η.Ε.: Διαθεματική προσέγγιση (project) με τη χρήση εργαλείων
γεωπληροφορικής για μαθητές Α’ βάθμιας Εκπαίδευσης
Η απονομή των Βραβείων και των Επαίνων πραγματοποιήθηκε στην καταληκτήρια πανηγυρική συνεδρία, το Σάββατο 9 Ιουλίου.