Το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (Ι.Α.Κ.Ε.) ανακοινώνει τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού για τις βέλτιστες επιστημονικές εργασίες που υποβλήθηκαν και παρουσιάστηκαν στο 8 ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε από 8 έως 10 Ιουλίου, στο  Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, με θέμα «Κοινωνία, Εκπαίδευση και Πολιτική: Σχέσεις και ανασχέσεις».

Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού εξήγαγε η Επιτροπή Κριτών του Συνεδρίου, με βάση τα γενικά αποτελέσματα της ανώνυμης κρίσης των τελικών κειμένων των εργασιών. Η διαδικασία κρίσης έλαβε υπόψη ποιοτικά χαρακτηριστικά των εργασιών, στα επιμέρους κριτήρια: α) πρωτοτυπία, β) μεθοδολογία, γ) δομή, δ) περιεχόμενο, ε) συμπεράσματα.

Οι διακριθέντες ανά κατηγορία βράβευσης είναι οι παρακάτω:
ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
Α. Καλύτερη εργασία προπτυχιακών φοιτητών:

  1. Παπαναγιώτου Ζωγραφιά, Δήμου Αθανάσιος: Χωροθετώντας τους στόχους βιώσιμης
    ανάπτυξης των Η.Ε.: Διαθεματική προσέγγιση (project) με τη χρήση εργαλείων
    γεωπληροφορικής για μαθητές Α’ βάθμιας Εκπαίδευσης
    Β. Καλύτερη επιστημονική εργασία μεταπτυχιακών φοιτητών:
  2. Andreadou Evaggelia: Privacy issues in Augmented Reality
  3. Chasioti Vasiliki: Teacher leadership in Greek primary schools
  4. Μαυροπούλη Ειρήνη: Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας
    εκπαίδευσης πολυπολιτισμικών τάξεων και η εφαρμογή της Θετικής Ψυχολογίας
  5. Τζώτζου Μαρία: Διερεύνηση της στοχοθεσίας της ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των
    εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα: σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις

Γ. Καλύτερη εργασία νέων επιστημόνων που παρουσιάζουν για πρώτη φορά μια
επιστημονική εργασία:

  1. Ιωαννίδου Σταματία, Χρυσικού Βασιλική, Καρτασίδου Λευκοθέα: Πρώιμη Εκπαιδευτική
    Παρέμβαση με χρήση Κοινωνικών Ιστοριών σε συνδυασμό με την τεχνολογία της
    Επαυξημένης Πραγματικότητας σε παιδί προσχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία
  2. Μακρή Παναγιώτα, Σταμέλος Γεώργιος: Από τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης
    στον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης: το ζήτημα της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών
  3. Νικολοπούλου Αικατερίνη: Τα δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: δημόσιος και
    ιδιωτικός λόγος
    ΒΡΑΒΕΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
    Α. Κοινωνία και Εκπαίδευση:
  4. Μακρή Παναγιώτα, Σταμέλος Γεώργιος: Από τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης
    στον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης: το ζήτημα της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών
  5. Τζώτζου Μαρία: Διερεύνηση της στοχοθεσίας της ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των
    εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα: σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις
    Β. Οικονομία και Εκπαίδευση:
  6. Κολοκοτρώνης Φώτιος, Οτέμπερη Ηλιάννα, Καραχλή Αθηνά: Σχεδιασμός και υλοποίηση
    διαδραστικού παιχνιδιού γνωριμίας με τα κυριότερα αξιοθέατα της Κομοτηνής από
    εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κομοτηνής στο πλαίσιο του μαθήματος
    Project
    Γ. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις:
  7. Andreadou Evaggelia: Privacy issues in Augmented Reality
  8. Chasioti Vasiliki: Teacher leadership in Greek primary schools
  9. Γιασιράνης Στέφανος: Χαρακτηριστικά των προγραμμάτων MOOCs που συμβάλλουν στην
    επιτυχή ολοκλήρωσή τους
  10. Ιωαννίδου Σταματία, Χρυσικού Βασιλική, Καρτασίδου Λευκοθέα: Πρώιμη Εκπαιδευτική
    Παρέμβαση με χρήση Κοινωνικών Ιστοριών σε συνδυασμό με την τεχνολογία της
    Επαυξημένης Πραγματικότητας σε παιδί προσχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία
  11. Μαυροπούλη Ειρήνη: Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας
    εκπαίδευσης πολυπολιτισμικών τάξεων και η εφαρμογή της Θετικής Ψυχολογίας
  12. Νικολοπούλου Αικατερίνη: Τα δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: δημόσιος
    και ιδιωτικός λόγος
    Δ. Διδακτικές προτάσεις – Διδακτικά σενάρια:
  13. Κολοκοτρώνης Φώτιος, Οτέμπερη Ηλιάννα, Καραχλή Αθηνά: Σχεδιασμός και υλοποίηση
    διαδραστικού παιχνιδιού γνωριμίας με τα κυριότερα αξιοθέατα της Κομοτηνής από
    εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Κομοτηνής στο πλαίσιο του μαθήματος
    Project
  14. Παπαναγιώτου Ζωγραφιά, Δήμου Αθανάσιος: Χωροθετώντας τους στόχους βιώσιμης
    ανάπτυξης των Η.Ε.: Διαθεματική προσέγγιση (project) με τη χρήση εργαλείων
    γεωπληροφορικής για μαθητές Α’ βάθμιας Εκπαίδευσης

Η απονομή των Βραβείων και των Επαίνων πραγματοποιήθηκε στην καταληκτήρια πανηγυρική συνεδρία, το Σάββατο 9 Ιουλίου.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook