Μάταια περίμεναν να απογειωθούν οι επιβάτες της απογευματινής πτήσης της Sky Express από τον αερολιμένα Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» με προορισμό το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» Αθηνών.

Η ώρα περνούσε, ωστόσο οι χειριστές του αεροπλάνου δεν εκκινούσαν τους κινητήρες για τη διαδικασία απογείωσης, εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων.

Μετά από αρκετή ώρα (σύμφωνα με πληροφορίες γύρω στις 1,5 με 2 ώρες αναμονής) ο κυβερνήτης του αεροσκάφους γνωστοποίησε και επίσημα στους επιβάτες πως λόγω προβλήματος στον κλιματισμό καμπίνας επιβατών, είναι αδύνατη η πραγματοποίηση της πτήσης για τεχνικούς λόγους.

Ακολούθησε αναστάτωση από επιβάτες που διαμαρτυρόμενοι αποβιβάστηκαν από το αεροπλάνο, με πολλούς από αυτούς να επικοινωνούν με το flashnews.gr και να δηλώνουν την οργή τους για την καθυστέρηση, την ταλαιπωρία και τη ματαίωση, τελικά, της συγκεκριμένης πτήσης.

Η εταιρεία τους γνωστοποίησε πως θα ταξιδέψουν όλοι μαζί με τους επιβάτες της τελευταίας νυχτερινής πτήσης από Ηράκλειο και θα προωθηθούν στον τελικό τους προορισμό.

Ωστόσο, κάποιοι από αυτούς αντέδρασαν έντονα, διότι έχασαν ραντεβού (ιατρικά, επαγγελματικά κ.α.) που είχαν προγραμματισμένα για την πρωτεύουσα, ή άλλα δρομολόγια για άλλους προορισμούς.

Μέχρι στιγμής η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει στην έκδοση δωρεάν εισητηρίου στους επιβάτες της πτήσης που ματαιώθηκε, κάτι που ίσως γίνει εντός της επόμενης ώρας.

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook