Οι λεπτομέρειες του εθελοντικού προγράμματος θα γίνουν γνωστές αργότερα, ωστόσο μεταξύ άλλων αλυσίδες εστιατορίων έχουν συμφωνήσει να αναγράφουν τις θερμίδες κάθε γεύματος στους τιμοκαταλόγους και εταιρείες οινοπνευματωδών να αναγράφουν τις μονάδες αλκοόλ στην πλειοψηφία των μπουκαλιών που διαθέτουν στην αγορά.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν μεταξύ άλλων εταιρείες όπως η McDonald’s, η KFC, τα μεγαλύτερα σουπερ μάρκετ της Βρετανίας, οι ζυθοποιίες Heineken, Foster, John Smith, η σοκολατοποιία Mars και πολλές άλλες.
Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην πιο υπεύθυνη κατανάλωση τροφίμων και ποτών, στην ενθάρρυνση περισσότερης φυσικής άσκησης και στη βελτίωση των συνθηκών υγιεινής, υγείας και ασφάλειας σε χώρους εργασίας.