Αυτό αναφέρεται σε έγγραφο της ΡΑΕ που διαβιβάστηκε στη Βουλή με αφορμή ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Μιχάλη Κριτσωτάκη. Όπως διευκρινίζεται με το έγγραφο της ΡΑΕ, τη μέριμνα καθώς και το συνολικό κόστος κατασκευής της διασύνδεσης αυτής αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου ο ενδιαφερόμενος μέσα από το επιχειρηματικό του σχέδιο.
Οι προτεινόμενες από τους ενδιαφερόμενους διασυνδέσεις, οριστικοποιούνται από τον αρμόδιο Διαχειριστή Συστήματος, στο πλαίσιο της χορήγησης Προσφοράς Σύνδεσης και σύναψης Σύμβασης Σύνδεσης, ώστε να εναρμονίζεται με τον Στρατηγικό Σχεδιασμό Διασυνδέσεων Νησιών, ο οποίος αποτελεί εγκεκριμένο εθνικό σχεδιασμό για τις διασυνδέσεις των νησιών.
Το έγγραφο της ΡΑΕ διαβιβάστηκε ύστερα από ερώτηση του κ. Κριτσωτάκη με την οποία ο βουλευτής έκανε λόγο για χορήγηση κατ΄εξαίρεση άδειας στην εταιρεία «Κ. ΣΑΡΡΑΣ & ΣΙ» για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικούς σταθμούς στην Κρήτη.
Η ΡΑΕ πάντως στο έγγραφό της αναφέρει ότι οι αιολικοί σταθμοί αξιολογήθηκαν και αδειοδοτήθηκαν από τη ΡΑΕ βάσει του θεσμικού πλαισίου, επειδή στο επιχειρηματικό σχέδιο των αιτούντων περιλαμβάνεται και ανεξάρτητη διασύνδεση στο ΚΥΤ Αχαρνών Αττικής ή σε άλλο σημείο του Συστήματος που θα καθορισθεί από τον Διαχειριστή του Συστήματος κατά τη χορήγηση της Προσφοράς Σύνδεσης, με βάση τον Στρατηγικό Σχεδιασμό Διασυνδέσεων Νησιών, όπως περιγράφεται από σχετικό ειδικό όρο που έχει περιληφθεί στις άδειες αυτές
energypress.gr