Με πέντε νέα κενά εξειδικευμένων καθηγητών της μουσικής βρέθηκε, μεσούσης της σχολικής χρονιάς, το Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου, αφού οι καθηγητές που εργάζονταν ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, μέσω προγράμματος του ΕΣΠΑ, μετακινήθηκαν από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια, για να καλυφθούν τα… κενά που υπήρχαν στα Δημοτικά Σχολεία του νομού, στο μάθημα της μουσικής.

Ο παραλογισμός αυτός αποτελεί καινοτομία του υπουργείου Παιδείας, που στην ουσία ανακυκλώνει τους πίνακες των εκπαιδευτικών, επαναπροσλαμβάνοντας συνεχώς τους ίδιους και τους ίδιους.

Το μηχανισμό αυτό καταγγέλλει ο αιρετός στο ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου Ζαχαρίας Καψαλάκης, καθώς το θέμα απασχόλησε την προχθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με θέμα τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.
 
Όπως επισημαίνει ο κ. Καψαλάκης, η διαδικασία στο ΠΥΣΠΕ αφορούσε, μεταξύ άλλων εκπαιδευτικών, σε 12 μουσικούς, οι 5 εκ των οποίων διαπιστώθηκε ότι εργάζονταν ήδη στο Μουσικό Σχολείο, με τέσσερις ώρες απασχόλησης, αλλά σε μαθήματα ειδικότητας.

Για να τοποθετηθούν ωστόσο αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, θα έπρεπε να παραιτηθούν από το Μουσικό Σχολείο, πράγμα το οποίο και έγινε, εφόσον η μετακίνηση αυτή είχε και μισθολογική διαφορά, δεδομένου ότι θα απασχολούνται για περισσότερες στα Ολοήμερα όπου και τοποθετήθηκαν.

Μπροστά στο ηθικό αδιέξοδο που βρέθηκε το ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου, ο κ. Καψαλάκης επικοινώνησε άμεσα με τον αιρετό στο ΚΥΣΠΕ και πρώην πρόεδρο της ΔΟΕ Δημήτρη Μπράτη στην Αθήνα, ο οποίος παρενέβη στο υπουργείο Παιδείας, ώστε να δοθεί η άδεια στους συγκεκριμένους πέντε μουσικούς για να εργάζονται το πρωί στην Πρωτοβάθμια και το απόγευμα στη Δευτεροβάθμια.

Παρέμβαση για το ίδιο θέμα έγινε και από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, ωστόσο η επίσημη απάντηση που δόθηκε ήταν ότι οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί έχουν προσληφθεί μέσω ΕΣΠΑ και δεν μπορούν να υπηρετούν σε δύο διαφορετικές βαθμίδες.