Το ποσοστό που ενδεχομένως πωλήσει η κυβέρνηση ίσως ανέλθει μέχρι και το 20%, καθώς η κυβέρνηση επιθυμεί να έχει το Δημόσιο την καταστατική μειοψηφία (33%)
Στην πώληση πακέτου μετοχών, από το 55% που κατέχει συνολικά το Δημόσιο στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, σκοπεύει να προχωρήσει η κυβέρνηση μετά την επέκταση της σύμβασης με την Hochtief.

Την Τετάρτη, η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων αποφάσισε την πρόσληψη χρηματοοικονομικών συμβούλων (BNP Paribas και Εθνική Τράπεζα), καθώς και νομικών συμβούλων για την επέκταση της διάρκειας της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης, καθώς και για τη διερεύνηση της δυνατότητας αξιοποίησης της συμμετοχής του Δημοσίου.

Το ποσοστό που ενδεχομένως πωλήσει η κυβέρνηση ίσως ανέλθει μέχρι και το 20%, καθώς η κυβέρνηση επιθυμεί να έχει το Δημόσιο την καταστατική μειοψηφία (33%). Υπενθυμίζεται ότι η γερμανική εταιρεία ελέγχει το 40% και ο όμιλος Κοπελούζου το υπόλοιπο 5%.

Σε ό,τι αφορά την επέκταση της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης, ο στόχος της κυβέρνησης είναι να αφορά σε διάστημα έως 20 έτη. Τα έσοδα εκτιμώνται σε 200 με 300 εκατ. ευρώ περίπου.

Μετά την επέκταση της σύμβασης θα αποτιμηθεί η αξία του 20% και εν συνεχεία, μέσα στο 2012, θα γίνει κατά πάσα πιθανότατα διεθνής διαγωνισμός. Η γερμανική εταιρεία, πάντως, ενδιαφέρεται για την απόκτηση αυτού του ποσοστού.

Η εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου των Σπάτων έχει το δικαίωμα εκμετάλλευσης του αεροδρομίου ως τον Ιούνιο του 2026. Το 2009, τα λειτουργικά έσοδα του ΔΑΑ ανήλθαν στα 457 εκατ. ευρώ έναντι 364 εκατ. το 2008, ενώ τα κέρδη προ φόρων στα 264 εκατ. ευρώ έναντι 149 εκατ. ευρώ το 2008.

in.gr